Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

soort 'kast-modding'

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heey allemaal

Ik wil graag mijn kast modden, maar dan nie de kast van me computer, maar de kast waar mijn xbox en soundshit in staan.

Hiervoor wil ik 2 fans met licht, en een glowwire hebben. (ik weet waar ik ze krijgen kan)

Maar nu moet ik nog een voeding hebben.

Dit moet mij niet de kop gaan kosten, want het is maar voor een paar lampies.

Weet iemand een goedkope voeding, of beter nog: een alternatief hiervoor, dat ik deze lampjes kan aansluiten op het lichtnet, dat is de bedoeling, maar dan met iets anders dan zo'n grote lompe voedingskast.

Alvast bedankt!

Verwijderd

Pff, een mini-ITX voeding, met een klein schakelaartje aan pin4+GND van de ATX stekker? of een standaard voeding á €25,-

Daar heb je zelfs al wel een 400W standaard prul voor.

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:13
pak gewoon een standaard 12v adaptertje?

https://wren.co/join/Devian

Verwijderd

Bij LCS automation hebben ze een 150 W ATX voeding voor EUR 10,--, plus EUR 5,50 verzendkosten.

Voldoet een ATX voeding? Welke spanning en stroom heb je nodig?

Verwijderd

Topicstarter
ok

Weet iemand ook waar dit te krijgen is? (link plz :D)

• orca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 08:16

orca

Zwem goed, Broeder.....

ga je familie en buren langs voor een oude pc die het niet meer doet, daar zal vast wel een voeding bij zitten die het een beetje doet....

dan heb je gelijk een bruikbare 12V en 5 V voor je lampjes

Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 14:07:
Bij LCS automation hebben ze een 150 W ATX voeding voor EUR 10,--, plus EUR 5,50 verzendkosten.

Voldoet een ATX voeding? Welke spanning en stroom heb je nodig?
Ken je hier gewoon een stekker mee in het lichtnet duwen?
en hoe groot is dat kassie? want het moet niet te groot zijn, dat staat zo lomp ;)

en de spanning en stroom die ik nodig heb, vind je waarschijnlijk hier (mycom) en hier (informatique)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2004 14:29 . Reden: typfoutje ;) ]

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11 16:19

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Een simpele 12V adapter met een beetje vermogen (1A) heb je voor minder dan een tientje en kan dit makkelijk trekken.

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Topicstarter
link plz!

dank u

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11 16:19

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

http://www.okaphone.com/artikelen.asp?groep=160&id=3

trouwens waarvoor wil je eigenlijk fan's in je opbergkast hebben? maakt dat niet onnodig veel lawaai?

Anders kun je overwegen de 2 fan's in serie te zetten (ieder 6 volt dus) en de led's appart aan de 12V te hangen. De led's krijgen spanning van het printplaatje van de fan en ik weet niet of die doodleuk de 12V doorstuurt of dat er nog weerstanden opzitten. (ff meten)

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Een beetje zoeken in de CME faq had geen kwaad gekunt, je zoek daar een elektronica winkel op en gaat daar even op zoek naar een 12v DC (gelijkstroom) adapeter met minimaal 1 amp.
CME FAQ - Links

Ik denk dat ze die voedingen ook bij de lokale elektronica winkel verkopen. Of ga naar een winkel als it's / dixons, mischien hebben zij ze ook. Bedenk je wel dat je niet meer dan 15 euro moet neerleggen, meestal iets van 5 a 10 euro.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2004 15:18 ]

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:13
like i said.. een 12v adapterje waar je er denk ik thuis ook nog wel 1 van over hebt.. hier liggen er ook 3 in de kast weg te rotten dus :p

https://wren.co/join/Devian

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Lijkt me duidelijk, eigenlijk.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.