Toon posts:

fout in mp3-speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een tijdje een Creative muvo nx. Hij deed het altijd perfect maar nu krijg ik als ik de map van de mp3 speler open de fout: "Kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/O apparaat. Natuurlijk heb ik ergens anders ook naar een oplossing gezocht, alleen bij de winkel waar ik heb hem gekocht word ik door verwezen naar creative en daar moet ik serienummer enz. invullen die ik niet (meer) heb. Kan iemand mij helpen?

• almar
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-04-2024
is er geen firmware update?
http://uk.europe.creative...ng=&prod=491&drivertype=4

[ Voor 69% gewijzigd door almar op 17-07-2004 13:17 ]

• The Dutch Dude
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-02 11:02

The Dutch Dude

Haiku Rules!

Kan je hem formatteren misschien? Kan je een controle uitvoeren op het file system ?

Overmatig computergebruik heeft mijn fantasie gedood, dus ben ik niet in staat een interessante tekst hierneer te zetten.

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024

Acolyte

Lid

Serienummer staat meestal wel ergens achterop de speler... Of op je garantiebewijs allicht?

En nee, ik denk dat dit niet aan de firmware ligt. Lijkt erop dat je MuVo USB poort defect is...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 13:13:
Ik heb sinds een tijdje een Creative muvo nx. Hij deed het altijd perfect maar nu krijg ik als ik de map van de mp3 speler open de fout: "Kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/O apparaat. Natuurlijk heb ik ergens anders ook naar een oplossing gezocht, alleen bij de winkel waar ik heb hem gekocht word ik door verwezen naar creative en daar moet ik serienummer enz. invullen die ik niet (meer) heb. Kan iemand mij helpen?
De winkel kan je meer vertellen, zij zijn ten alle tijde verplicht het probleem te verhelpen