Toon posts:

Hoe inkt toevoegen bij HP Officejet 4105 all-in-one?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een HP Officejet 4105 all-in-one staan. Deze heb ik de vorige keer met een refill-set toegevoegd. Dit lukte (op de gok), ik had het opgeschreven zodat ik weet waar ik de volgende keer de inkt in moet spuiten, maar nu ben ik dat kwijt geraakt. Nu kan ik wel weer gaan proberen, maar de kans dat het fout gaat, is mij te groot. Weet iemand hoe het moet?
En let NIET op de kleuren want dat klopt niet. Zie
hier een afbeelding. Het zijn dus 5 gaatjes, terwijl ik maar 3 kleuren heb...
Wie-o-wie kan mij helpen?

Ynst

Verwijderd

Topicstarter
niemand :'( ?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Op sites van fabrikanten van refill producten staan ook vaak de manuals voor het hervullen van de verschillende cartridges. Misschien dat deze er ook wel gewoon tussen staan. :)

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
nee, want het is eigenlijk niet bedoeld voor dit "soort" cartrigdes. HEt is meer voor die deskjets, niet voor de officejets...
maar niemand een idee

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 16:25:
nee, want het is eigenlijk niet bedoeld voor dit "soort" cartrigdes. HEt is meer voor die deskjets, niet voor de officejets...
maar niemand een idee
Ben ik kleurenblind of lijken er meerdere gaatjes dezelfde kleur te hebben???? Want in dat geval zijn het wel 3 kleuren. Ik noem ze maar ff voor het gemak rood, groen en blauw...

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 18:18
Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 23:31:
..Ik noem ze maar ff voor het gemak rood, groen en blauw...
:X

Afbeeldingslocatie: http://hypertextbook.com/physics/waves/color/basic-cmy.png

[ Voor 11% gewijzigd door 0siris op 04-08-2004 23:44 ]

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

[

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 00:08 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 00:04:
[...]

:>

oepssss..hahaha...

nou ja goed, toch blijf ik 3 verschillende kleuren zien of kom ik vandaag tot de conclusie dat mogelijk toch kleurenblind ben :>.....
Pagina: 1