Toon posts:

Hoe 2 DVD images branden op 1 DVD??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al heel wat af ge-searched, maar ik heb geen duidelijk antwoord kunnen vinden.

Hoe kan ik 2 dvd images, dus 2 keer de mappen audio audio_TS en Video_TS, op 1 dvd branden.??
Als je van een film 2 Divx files hebt, krijg je na het converteren ook 2 images van ongeveer 2 gig. Die passen samen op een dvd en zo kan je 1 film op 1 DVD zetten.

Maar ik kom er maar niet achter hoe ik die 2 volumes dan kan samenvoegen, zodat de VOBS gewoon achter alkaar komen.
Misschien kan ik ook gewoon met NERO alle VOBS simpelweg selecteren en achter elkaar in de Video_T map zetten?? Waarschijnlijk zal het menu het dan niet doen, maar misschien speelt een DVD speler wel alle VOBS achter elkaar af?

Wie kan mij helpen met welke software ik de 2 DVD images kan samenvoegen, liefst met behoud van menu.

En nogmaal, op doom9 en vcdhelp help ik geen antwoord gevonden op mjn vraag.

alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Net even geprobeerd om alleen vobs op een dvd te zetten;

de dvd speler herkend dan de cd niet :(

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:08

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Kan niet. Op een DVD kan maar 1 DVD structuur. Als je de 2 gevonverteerde DivX films op 1 DVD wilt zal je met een DVD author pakket aan de slag moeten. Ik neem aan dat je de DivX films eerst omzet naar een mpeg2 bestand? Dan beide bestanden gewoon in je author pakket inlezen, dan worden ze als aparte films verwerkt. Je hebt daarna een DVD structuur met beide films, gewoon als 2 chapters zeg maar.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• benedictuz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 10:56
lamaar

[ Voor 97% gewijzigd door benedictuz op 17-07-2004 13:59 ]