hallo, ik heb een p2 233 die ik geformateerd heb en ik heb er een hdd bijgestoken en kheb win 2000 geinstaleerd. nuja, het opnieuw starten lukt niet, in de bios staat alles correct, het booten lukt gewoon niet, of duurt mss verschrikkelijk lang, ik heb hem gistern 3 uur gegeven voor win 2000 te booten maar het bleef staan op het flikkerende dos cursortje
En vertel ons nu eens wat je al allemaal zelf hebt gedaan om dit probleem op te lossen... En waar heb je overal gezocht om zelf een oplossing te vinden? En waarop heb je gezocht?
Vertel vertel...
Vertel vertel...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
3 uur is niet goed.
daar hoef je niet meer op te wachten, ik zou maar een kijken naar de jumpers van je harddisks of die wel echt master / slave staan.
daar hoef je niet meer op te wachten, ik zou maar een kijken naar de jumpers van je harddisks of die wel echt master / slave staan.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
vertel vertel vertel
ok
ik heb dus al
bios zitten veranderen = mislukt
harde schijven vervangen = mislukt
aan mensen gevraagd die er iets van zouden kennen = geen antwoord
proberen de bios te resetten = mislukt
opstart diskettes = mislukt
partition magic is voor het moment ook al heel lang aan het opstarten
btw
hij wil enkel booten met opstartdiskettes van bootdisk.com en de win2k cd, anders wil hij van geen enkele cd booten ofwel weer het zelfde probleem als daarnet met de cursor die blijft staan
heb ik al genoeg gedaan om hulp te krijgen of moet ik nog dingen doen
ok
ik heb dus al
bios zitten veranderen = mislukt
harde schijven vervangen = mislukt
aan mensen gevraagd die er iets van zouden kennen = geen antwoord
proberen de bios te resetten = mislukt
opstart diskettes = mislukt
partition magic is voor het moment ook al heel lang aan het opstarten
btw
hij wil enkel booten met opstartdiskettes van bootdisk.com en de win2k cd, anders wil hij van geen enkele cd booten ofwel weer het zelfde probleem als daarnet met de cursor die blijft staan
heb ik al genoeg gedaan om hulp te krijgen of moet ik nog dingen doen
Boot eens vanaf je Win2k cdrom en voer een repair uit 
Hoeveel intern geheugen zit er eigenlijk in die PC?
Hoeveel intern geheugen zit er eigenlijk in die PC?
[ Voor 33% gewijzigd door Han op 17-07-2004 12:52 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
offtopic:
Titeledit per het WOS Policy
Titeledit per het WOS Policy
Even aangenomen dat je geen heel exotische hardware hebt (check evt. de HCL van win2k), laat memtest even draaien - www.memtest.org
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Hardware Compatibility List: http://www.microsoft.com/hcl
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
staat er niet tussen mobo: intel se440bx
nu nog groter probleem hij stop zelfs al bij het zoeken naar ide apparaten
nu nog groter probleem hij stop zelfs al bij het zoeken naar ide apparaten
Dan weet je nu waar het aan ligt... je hardware wordt niet ondersteund en daarom loop je een grote kans dat het NIET gaat lukken. Heb je je bios al geupdate?
goed bezig Han
goed bezig Han
[ Voor 15% gewijzigd door Han op 17-07-2004 16:09 ]
Verwijderd
ff correctieMerely schreef op 17 juli 2004 @ 15:09:
Dan weet je nu waar het aan ligt... je hardware wordt niet ondersteund en daarom loop je een grote kans dat het NIET gaat lukken. Heb je je bios al geupdate?
Controleer je harddisk gewoon eens met een harddis diag tooltje (zie de Opslagmedia & I/O Controllers FAQ hierover)?
Pagina: 1