Toon posts:

Outlook 2000 haalt niet alle mail op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey tweakos,
Zit met een klein probleempje :)
Bij mijn moeders computer haalt outlook niet meer dan 4 a 5 mailtjes op en loopt dan gewoon vast.... Dan zou je denken van ja install het dan gewoon opnieuw,
maar het probleem is dat mijn moeder haar inlog gegevens etc kwijt is geraakt :|

Ze draait windows 2000
op een athlon XP 2000+
met 128 intern

Is er een manier om haar password te achterhalen?

Alvast bedankt :)

MVG,
Kishan Krishnasing

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Er zijn zat tooltjes om passwords uit te lezen maar daar kun je hier geen linkjes van vragen.

Maar wat is het probleem om contact op te nemen met de internet provider? Lijkt me veel verstandiger ;)

overigens heeft opnieuw installeren niet echt veel zin, er zit waarschijnlijk een corrupt mailtje "vast" in haar internet mailbox waardoor je mailprog elke keer opnieuw begint met downloaden van de mail maar niet verder kan.

[ Voor 40% gewijzigd door alt-92 op 17-07-2004 12:39 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inloggegevens zijn inderdaad natuurlijk gewoon op te vragen 8)7

En idd: check op corrupte mails, bijvoorbeeld via webmail. Outlook is wat dat betreft niet echt handig. Je zou bijv. ook Thunderbird kunnen installeren, die springt er wat meer flexibel mee om.

Hoe dan ook WOS --> Software Algemeen, Outlook is geen OS :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)