Temperatuur sensor

Pagina: 1
Acties:

• Foxclone
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04-2024

Foxclone

Een vos verliest wel zijn.....

Topicstarter
Sensor is kapot van mijn phasechanger en los van het feit dat het een klote klus is om die sensor te vervangen is het ook een hele klus om zo'n sensor te bemachtigen.

Ben dus op zoek naar de volgende sensor :
Afbeeldingslocatie: http://www.foxclone.nl/sens.JPG

En ja ik heb de search gebruikt, maar daar staat nix of links zijn verlopen. Nee, conrad heeft ze niet. Electronica zaken hebben 1001 NTC's en PTC's maar deze niet. Ben ook al een heel erg eind op weg als ik de officieële benaming had, want temperatuur sensor is een beetje algemeen. En dan lieft ook de officieële benaming van die pootjes (die op jumpers lijken).

p.s. ben ook niet van plan een unit te kopen voor veel geld en hem daar dan maar uit te solderen...

nVENTIV

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-02 16:14
Foxclone schreef op 17 juli 2004 @ 11:25:
Sensor is kapot van mijn phasechanger en los van het feit dat het een klote klus is om die sensor te vervangen is het ook een hele klus om zo'n sensor te bemachtigen.

Ben dus op zoek naar de volgende sensor :
[afbeelding]

En ja ik heb de search gebruikt, maar daar staat nix of links zijn verlopen. Nee, conrad heeft ze niet. Electronica zaken hebben 1001 NTC's en PTC's maar deze niet. Ben ook al een heel erg eind op weg als ik de officieële benaming had, want temperatuur sensor is een beetje algemeen. En dan lieft ook de officieële benaming van die pootjes (die op jumpers lijken).

p.s. ben ook niet van plan een unit te kopen voor veel geld en hem daar dan maar uit te solderen...
Ik heb volgens mij ook zo'n sensor bij mn icute tempdisplay :)
12 euri , heb je dr 2 met lcdtje eraan.

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0