Ik heb hier een vreemd probleem met een aantal batterijen voor m'n oude digicam Fuij Finefix 2600z.
Een paar dagen geleden heb ik namelijk een Dimages Z2 gekocht, met daarbij een extra set (=4) batterijen als reserve. Nu had ik al 4 NiMh batterijen, dus dan heb ik mooi 2 setjes voor de Z2.
Voor de Fuij heb ik daarom 2 NiMh batterijen gekocht. En nu komt het vreemde... met de nieuwe batterijen wil de Fuij niet aan. Batterijen uiteraard volledig opgeladen
Als ik de cam aanzet gaat hij vanzelf na een halve seconde weer uit
Nu heb ik even getest, maar het blijkt met twee van mijn oude batterijen ook zo te zijn. Twee andere batterijen gaan weer wel goed
Ik snap er echt geen hout meer van... hou kan dat???
Tweede vraag trouwens: kan ik (om te testen) in de Z2 veilig twee batterijen van 1800 NiMh en twee van 2100 NiMh gebruiken?
Een paar dagen geleden heb ik namelijk een Dimages Z2 gekocht, met daarbij een extra set (=4) batterijen als reserve. Nu had ik al 4 NiMh batterijen, dus dan heb ik mooi 2 setjes voor de Z2.
Voor de Fuij heb ik daarom 2 NiMh batterijen gekocht. En nu komt het vreemde... met de nieuwe batterijen wil de Fuij niet aan. Batterijen uiteraard volledig opgeladen
Als ik de cam aanzet gaat hij vanzelf na een halve seconde weer uit
Ik snap er echt geen hout meer van... hou kan dat???
Tweede vraag trouwens: kan ik (om te testen) in de Z2 veilig twee batterijen van 1800 NiMh en twee van 2100 NiMh gebruiken?
-