[XP] Outlook Express wil niet laden (IE 6 sp 1)

Pagina: 1
Acties:

• Maupertus
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:31
Net bij mijn vader XP geinstalleerd en alle patches en updates binnengehaald.
Nu ben ik zelf niet zo'n windowsman en al helemaal niet XP dus heb ik hulp nodig bij het volgende probleem.

Outlook express laad niet zoals hij dat dient te doen. Na opstarten vraagt hij wel om passwords ed. maar ik krijg een blanco window. Ik kan IE niet opnieuw installeren omdat je het kreng niet van je bak kan krijgen en als je het opnieuw wil installeren door er overheen te gaan, zegt hij dat er een nieuwere versie geinstalleerd is en dat installatie niet mogelijk is.

Heb al in de registers gekeken, maar kan niet zo snel een fout op dat gebied vinden en de browser zelf vertoont geen gebreken.

Graag een idee hoe dit op te lossen. (Helemaal aangezien ik mijn vader niet kan laten overstappen op Eudora)

Jezus saves and takes half damage.

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
maak es screenshot van dat witte scherm? Komen we misschien wat verder mee :+

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over OE horen thuis in Software Algemeen - ik veplaats je topic even :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Blanco windows: bedoel je heel OE of "enkel" het bericht? Dit tweede komt vaker voor, kijk eens wat er gebeurt zonder virusscanner. Er zijn nog wat andere mogelijkheden maar die ben ik vergeten :X --> zie de GoTsearch, die heeft een beter geheugen dan ik :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:00

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Als het alleen een blanco bericht is, kijk dan hier eens:
Outlook express laat email inhoud niet meer zien

En plaats inderdaad eens een screenshot van dat witte scherm als het dat niet is.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Maupertus
Bedankt voor de topics, maar ookal haalt OE wel mail op, ik kan zelfs mijn mail lijst niet zien of klikken.

Hoe attach ik mijn screenshot? (NooB) Zal ondertussen proberen maximaal gebruik te maken van de andere posts.

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Maupertus schreef op 17 juli 2004 @ 16:35:
Bedankt voor de topics, maar ookal haalt OE wel mail op, ik kan zelfs mijn mail lijst niet zien of klikken.

Hoe attach ik mijn screenshot? (NooB) Zal ondertussen proberen maximaal gebruik te maken van de andere posts.
Wat bedoel je nu met "ik kan zelfs mijn mail lijst niet zien of klikken."?
OE opent wel, maar het complete scherm is wit of krijg je wel een onderverdeling te zien zoals aan de linkerkant de mappen en beneden de voorbeeldweergave?

Screenshot zul je ergens even moeten uploaden (www.picserver.tk, alhoewel deze er erg vaak uit ligt). En dan kun je dmv [img]url van het plaatje[/img] het screenshot hier plaatsen (staat ook vast in de FAQ).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Maupertus
Afbeeldingslocatie: http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/18L837EMJ01E/9Z3MCR6O5P0Q/JPEG/1090083396//1u64

Dit is ongeveer het verst dat hij komt, ik heb ook wel gehad dat het een compleet blanco window is. Ik zal hem wel willen herinstaleren, maar ik wil het niet verprutsen aangezien dit wat verder lijkt te gaan dan besproken in de thread aangegeven hierboven.

@Flip, kan dus niet op de Inbox klikken vanwege continue zandloper. :'(

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Maupertus schreef op 17 juli 2004 @ 21:05:
[afbeelding]

Dit is ongeveer het verst dat hij komt, ik heb ook wel gehad dat het een compleet blanco window is. Ik zal hem wel willen herinstaleren, maar ik wil het niet verprutsen aangezien dit wat verder lijkt te gaan dan besproken in de thread aangegeven hierboven.

@Flip, kan dus niet op de Inbox klikken vanwege continue zandloper. :'(
Start Windows eens op in veilige modus en open OE dan nog eens. Als ie dan wel gewoon opent, dan zit het probleem dus in een programma dat op de achtergrond meedraait.
Dit zul je dan even moeten gaan uitproberen door in msconfig bij het tabblad opstarten een aantal dingen uit te schakelen en dan je pc opnieuw opstarten nadat je wijzigingen hebt gedaan in msconfig. Als de pc dan opnieuw opgestart is even kijken of OE goed werkt. Als ie dan goed werkt ligt het aan een programma wat je hebt uitgeschakeld en als het dan nog niet goed is dan probeer je weer een paar andere opstartitems uit te schakelen. Begin eerst eens met je pc los te koppelen van internet en schakel de virusscanner via msconfig eens uit.

Pagina: 1