Ik heb gisteren een bluetooth dongle gekocht tesamen met een telefoon (t700i)
. Nu ben ik daar al een beetje mee aan het spelen maar ik wil een directory op mijn pc read only delen zonder dat daar een wachtwoord voor nodig is. Normaliter zet je een verbinding op waarmee je de apparaten paired, en je kan dan data uitwisselen.
Als je twee telefoons naast elkaar legt dan kun je dat direct doen zonder te klooien met wachtwoorden, daar wordt je niet vereist om een wachtwoord in te stellen.
Maar op de pc geef ik aan dat het een onveilige verbinding mag zijn maar hij blijft toch doorjengelen om een wachtwoord.
Ik zou graag kunnen delen zonder wachtwoord.
Ik weet niet of de instellingen voor andere usb bluetooth stickies anders zijn, dus zeg ik maar welke ik heb, het is een trust. Os is xp
Als je twee telefoons naast elkaar legt dan kun je dat direct doen zonder te klooien met wachtwoorden, daar wordt je niet vereist om een wachtwoord in te stellen.
Maar op de pc geef ik aan dat het een onveilige verbinding mag zijn maar hij blijft toch doorjengelen om een wachtwoord.
Ik zou graag kunnen delen zonder wachtwoord.
Ik weet niet of de instellingen voor andere usb bluetooth stickies anders zijn, dus zeg ik maar welke ik heb, het is een trust. Os is xp