Heb je alles goed staan SL/MA en op de goede aan sluiting?
zwart was geloof ik MA
en grijs SL
heb je de laaste drivers?
heb je Win2K met de apparaten zo aangesloten geinstalled?
zwart was geloof ik MA
en grijs SL
heb je de laaste drivers?
heb je Win2K met de apparaten zo aangesloten geinstalled?
Paradigm: Shift happens.
Ja, klopt, dit probleem had ik ook... 
Ik heb ze maar weer aan de normale controller gehangen, ik denk dat de drivers nog een beetje buggy zijn...
Ik heb ze maar weer aan de normale controller gehangen, ik denk dat de drivers nog een beetje buggy zijn...
Die controller ondersteunt _alleen_ udma66 drive's.
Als je er dan toch een udma33/pio drive aan hangt dan is het niet geheel vreemd dat je OS onder uit gaat.
Zeker microbocht ossen zijn een beetje kritiek onstabiel.
Als je er dan toch een udma33/pio drive aan hangt dan is het niet geheel vreemd dat je OS onder uit gaat.
Zeker microbocht ossen zijn een beetje kritiek onstabiel.
The Ghost
Dat laatste klopt NIET, ondersteund namelijk uata33 wel!
Ik heb een dergelijk probleem met twee uata hd's op diezelfde hotrod. Ik heb abit gemailed en kreeg te horen dat hpt366 chip wat timing probleempjes heeft met verschillende hardware merken.
Ze zijn er mee bezig! Ik kan bijvoorbeeld maar 1 hd uata aan de hpt366 hangen, bij twee stuks freezed mijn computer bij het aanspreken van beide hd's (kopieren van de een naar de ander).
Dus hang on, er gaat een nieuwe driver uitkomen..
Ik heb een dergelijk probleem met twee uata hd's op diezelfde hotrod. Ik heb abit gemailed en kreeg te horen dat hpt366 chip wat timing probleempjes heeft met verschillende hardware merken.
Ze zijn er mee bezig! Ik kan bijvoorbeeld maar 1 hd uata aan de hpt366 hangen, bij twee stuks freezed mijn computer bij het aanspreken van beide hd's (kopieren van de een naar de ander).
Dus hang on, er gaat een nieuwe driver uitkomen..
Verwijderd
He cyberdeck gebruik je NT os zo ja dan zou je kunnen proberen een stripeset te maken hierdoor creeer je "een grote schijf"?!
if not dan zie ik het wel weer
if not dan zie ik het wel weer
Zoals je misschien in het boekje hebt gelezen van je moederbord, moet je geen IDE-Devices zoals CD-Rom aan je Udma poort hangen.
Andere reden (naast bovenstaande) is: cdrom is niet udma66....
Andere reden (naast bovenstaande) is: cdrom is niet udma66....
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Pagina: 1