Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 17:03:
[...]
Heb de Mediamarkt gebeld, maar ze ruilen niet meer. Dus ben nu een klachtenbrief aan het schrijven. Denk niet dat het nog veel uithaald.
Dank je wel voor je (en jullie) reactie(-s) !
http://www.marktplaats.nl en kijken wie er nog wat voor geeft.... en zelf kijken naar een 5900XT ( en overclocken maar die 5900 kaart )
Klachtenbrief? Het enige waar over je kan klagen is de lage kennis van computer onderdelen van verkopers, maar ja... je staat dan ook in mediamarkt..niet een een computershop!
Ik ben vandaag gaan shoppen ... dus ik bij de vobis/dixons ( een van de twee ) naar binnen.... Wireless Routertjes bekijken..komt zo'n verkoper op me af, dus ik uitleggen dat ik wel wat in Wireless zie MAAR... dat ik wel Veilig Wireless wil dus welke van de Wrouters mij WPA bied.... ( tot nu toe het veiligste... )
Weet die persoon het niet, maar ja... in een winkel die over het algemeen SUPPLIES verkoopt en spelletjes verwacht ik dat wel. Dus hij er een andere bijroepen die dat soort zaken wel weet.... en die kan me gewoon zeggen dat de router die ik op het oog heb geen WPA aankan..de duurdere versie wel... maar dat hij WEP128bits aan kan.
Moraal van het verhaal, als persoon zelf die iets wil gaan kopen..moet je zelf ook eerst graven in wat er op de markt is! Nu heb ik dan een simpel 11Mbit routertje met WEP128.... ik wil gewoon niet al te veel uitgeven en ik ken de veiligheids risico's! En weet er een oogje op te houden!
Je kan klagen over het feit dat verkoper A niet precies weet waar al die extensies voor staan... LE, XT, PRO, ULTRA, SE ... wat een troep toch. Maar zelf als klant moet je ook informeren buiten de winkel.
Mijn aankopen bestaan uit 50% onderzoek thuis... 50% kijken in de winkel. Misschien ben ik gewoon teveel tweaker om me snel bij de neus te laten nemen! En niet iedereen is ge-interreseerd in 50% voor onderzoek!
MAAR ... 10% voor onderzoek mag je toch wel vragen?
Anyhow, ik stop met preken... laat ik zo zeggen dan er een dubbele schuld is in deze zaak..een bij jou omdat je niet eerst onderzoek deed, en een bij de verkoper omdat hij niet genoeg wist....
[
Voor 71% gewijzigd door
swampy op 17-07-2004 17:32
]