wwweet ik veel...
gewoon geluid aansluiten ... en dan in je software instellen dat je 5.1 gebruikt .. DVD speler neemt die instellingen automatisch mee ....
euh software? het gaat om een stand alone dvd speler en een stand alone 5.1 processorPsboy schreef op 17 juli 2004 @ 00:31:
gewoon geluid aansluiten ... en dan in je software instellen dat je 5.1 gebruikt .. DVD speler neemt die instellingen automatisch mee ....
wwweet ik veel...
't is een sony dvdspeler en een onkio processorVerwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 00:32:
welk merk dvdspeler en welk merk 5.1 processor?
wwweet ik veel...
oh wachtkillerbee17 schreef op 17 juli 2004 @ 00:32:
[...]
euh software? het gaat om een stand alone dvd speler en een stand alone 5.1 processor
Niet. Processor zoeken met een digitale (coax) input of een dvd speler met een 5.1 analoge output. Of iets om tussen die twee te converten, maar da's in essentie een processor
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Is het wel eens in je opgekomen dat je 5.1 uitgang van je DVD-speler eendigitale coax is en de ingang die je wilt gebruiken een analoge 5.1 is? Dat werkt dus niet
. De coax kun je verbinden aan de digital-in van de receiver die ook gewoon een enkele cinch heeft. Werkt prima.
En het merk van beide apparaten maakt natuurlijk niets uit
.
En het merk van beide apparaten maakt natuurlijk niets uit
Music Addicted
mijn versterker heeft dus geen digital in
daarom zocht ik een andere oplossing
wwweet ik veel...
Dan zoek je dus een DA-converter lijkt mekillerbee17 schreef op 18 juli 2004 @ 00:29:
mijn versterker heeft dus geen digital in
En die zijn best wel te vinden
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Pagina: 1