Toon posts:

64-Bit Windows XP

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
DISTRIBUTION
Windows XP 64-Bit Edition for 64-Bit Extended Systems will be available with new 64-bit Extended computers from several OEMs in the second half of 2004... blabla

Ik zat zo op microsoft naar 64 bit edition te surfen. Staat dat 64-Bit edition half 2004 op de markt komt, dus dan lijkt me dat ie nu ongeveer hoort te komen. Is het ook waar dat er geen NL versie komt?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
nieuws: Windows XP 64-bit bèta met Nocona-support in augustus
Infoworld meldt dat tegen het einde van volgende maand een bètaversie van Windows XP 64-bit voor Intel-processors verwacht mag worden. Een volledig werkende en stabiele versie staat voor het vierde kwartaal gepland.

[ Voor 64% gewijzigd door sdomburg op 16-07-2004 23:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok sorry gemist

Verwijderd

Topicstarter
nu ik dat zo gelezen heb, zie ik dat er geen AMD versie komt.. of tenminste niet zo snel. Iemand enig idee wanneer echte versie komt

Verwijderd

zoek een beetje op de frontpage, en je ziet dat er nu al een public béta is, en dat intel's 64bit instructies 100% compatible zijn met amd's. En die versie wordt inderdaad rond het 4e kwartaal verwacht, traditioneel de tijd dat veel mensen sinter/kerst uitgaven doen.

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10-2025

potatox

unz unz unz

http://www.microsoft.com/...t/evaluation/upgrade.mspx

-->
Important: Windows XP 64-Bit Edition for 64-Bit Extended Systems is only compatible with 64-bit AMD Opteron– or Athlon 64-based computers. It cannot be successfully installed on 64-bit Intel Itanium–based systems.
-->

Denk dat dit genoeg info geeft :)

--

Verwijderd

Topicstarter
ok, dank
ik weet genoeg

• Sietse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:03
Hmm.. ik heb niet echt gezocht, maar heeft Windows XP 64 bit duidelijke voordelen boven 32 bits? Aangezien ik sinds woensdag een Athlon 64 laptop heb ben ik wel enigszins geïnteresserd. :)

Verwijderd

Ja, én of het voordelen heeft. En nee, de béta versie nog niet, leuk om te proberen.

Er zijn tests van programma's die 100% performance boost geven, en ook non-64bit proggies schijnen best leuk te draaien.

• sdomburg
Meriadoc schreef op 16 juli 2004 @ 23:53:
Hmm.. ik heb niet echt gezocht, maar heeft Windows XP 64 bit duidelijke voordelen boven 32 bits? Aangezien ik sinds woensdag een Athlon 64 laptop heb ben ik wel enigszins geïnteresserd. :)
Dan zou ik toch maar even zoeken, dit is 1 van de meest gestelde vragen over het 64 bits platform.

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand eigelijk al ervaring met de free trial versie van microsoft???????

MaestroGDK

• sdomburg
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 23:58:
heeft iemand eigelijk al ervaring met de free trial versie van microsoft???????

MaestroGDK
GoT != helpdesk Je zit voortdurend vragen te stellen die met een beetje moeite zelf zo te vinden zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door sdomburg op 17-07-2004 00:01 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

ARME AOW’er

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Lees je anders eerst even een beetje in voor je een vraag stelt: leer je meer van :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.