Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Het lijkt wel of jij geen zwarte plastic pinnetjes hebt. In ieder geval zou je op de BOVENKANT de staafjes eruit moeten trekken, zodat onder de kaart het plastic niet meer naar buiten gedrukt wordt. Het is me altijd gelukt zonder tang
Verwijderd
Ik heb ook een 9800Pro met koperen pinnetjes, je moet de uiteinden onderop de kaart fijnduwen (met bv een tang) zodat ze omhoog kunnen en uiteindelijk de koeler los komt.
Ik heb de heatsink er toch gewoon af gekregen door met een tangetje met een fijn bekje die pinnetje in te knijpen. Daarna een beetje draaien en ze zijn door de kaart heen, zonder iets te beschadigen.
Ik heb precies dezelfde kaart (non pro, maar opbouw is het zelfde
) ook met die metalen pinnetjes.
Ik heb precies dezelfde kaart (non pro, maar opbouw is het zelfde
hoi,
ik heb dit ook gehad, met van die koperen pinnetjes. De koeler is er af te krijgen, het gaat alleen wat lastiger, maar het principe is hetzelfde. Kost gewoon wat meer kracht. Zorg wel dat je goede tang gebruikt
Het is mij ook gelukt 
of topic: Deze pinnetjes zijn beter dan die van plastic, want die zijn bij een van mijn vorige 9800pro's gesneuveld. Dat was ook een sapphire, maar dan met een andere koeler. Nu heb ik er een van het merk Transcend en die ziet er precies hetzelfde uit als deze.
Kortom: Zelfde principe, maar het gaat wat lastiger.
Succes ermee !!
ik heb dit ook gehad, met van die koperen pinnetjes. De koeler is er af te krijgen, het gaat alleen wat lastiger, maar het principe is hetzelfde. Kost gewoon wat meer kracht. Zorg wel dat je goede tang gebruikt
of topic: Deze pinnetjes zijn beter dan die van plastic, want die zijn bij een van mijn vorige 9800pro's gesneuveld. Dat was ook een sapphire, maar dan met een andere koeler. Nu heb ik er een van het merk Transcend en die ziet er precies hetzelfde uit als deze.
Kortom: Zelfde principe, maar het gaat wat lastiger.
Succes ermee !!
deze kun je idd niet fijnknippen en daar kwam ik achter, nou had iemand uit de buurt toevallig ervaring met dit systeem er zit gewoon een lange pin in het midden als je die eruit trekt krijg je hem er zo uit 
ding is geinstalleerd enig detail is dat de heatpipes zeg maar aan het uiteinde een centimetertje langer zijn dan het blok maar goed dat moet niet uit maken in principe ik heb gewoon naar de zijkant van de kaart gekeken
ding is geinstalleerd enig detail is dat de heatpipes zeg maar aan het uiteinde een centimetertje langer zijn dan het blok maar goed dat moet niet uit maken in principe ik heb gewoon naar de zijkant van de kaart gekeken
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Pagina: 1