Hallo,
Ik ben bang dat ik een probleempje heb met een systeem dat ik morgen moet afleveren.
Ik krijg als ik Sisoft Sandra draai de volgende melding:
Ik heb nog wel op een Duits forum een topic gevonden, dit gaat over een moederbord met het zelfde chipset als op mijn moederbord zit. ( VIA® VT82C693A + VT82C596B chipset.)
Link naar het forum
Ik wil dus graag de IOQD op 8 zien te krijgen want nu behaal ik in de sisoft geheugen bench maar max 250mb/s en heb een bandwith efficiency van maar 32%.
Ook reageert Windows gewoon traag (Windows xp home sp1)
Specs:
• 1: PC 133 128mb Single sided
• 1: PC 100 64mb Double sided
• MSI MS-6154VA moederbord Link naar moederbord specs
• Intel P!!! 650mhz FSB 100mhz
En de nieuwste bios staat er op geflasht.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Want ik zou het zo 123 niet meer weten.
Natuurlijk heb ik ook op Got gezocht
Ik ben bang dat ik een probleempje heb met een systeem dat ik morgen moet afleveren.
Ik krijg als ik Sisoft Sandra draai de volgende melding:
Ik heb al de hele handleiding van het moederbord doorgespit en heb niks gevonden, ook op het Internet is niet veel te vinden over IOQD fouten.Warning W231: IOQD is set too low. Performance will suffer.
Ik heb nog wel op een Duits forum een topic gevonden, dit gaat over een moederbord met het zelfde chipset als op mijn moederbord zit. ( VIA® VT82C693A + VT82C596B chipset.)
Link naar het forum
Ik wil dus graag de IOQD op 8 zien te krijgen want nu behaal ik in de sisoft geheugen bench maar max 250mb/s en heb een bandwith efficiency van maar 32%.
Ook reageert Windows gewoon traag (Windows xp home sp1)
Specs:
• 1: PC 133 128mb Single sided
• 1: PC 100 64mb Double sided
• MSI MS-6154VA moederbord Link naar moederbord specs
• Intel P!!! 650mhz FSB 100mhz
En de nieuwste bios staat er op geflasht.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Want ik zou het zo 123 niet meer weten.
Natuurlijk heb ik ook op Got gezocht