Ik heb een 160GB hardeschijf en ik heb er altijd maar zo'n 130 van kunnen gebruiken ivm met het BIOS.
Nu was ik beetje aan het prutsen en zag dat MSI al een BIOS update had voor mijn Maxtor harddisk
Ik heb de update uitgevoerd, en na een error HD Detection opnieuw in het BIOS uitgevoerd (waarna hij op "auto" bleef staan, ook al raar
) en eenmaal in Windows Partition Magic opgestart om te kijken of ik de krappe 25GB nog ergens kon bijplakken. Maar de rest wordt dus niet als unallocated space gezien ofzo.
Moet ik de hele harddisk formatteren voordat ik daarbij kan? Of ik er verder nog een schakel die geen harddisks kan lezen van 160GB (Windows 2000 ??).
Iemand een idee wat ik kan doen, ik kom er niet echt uit...
Nu was ik beetje aan het prutsen en zag dat MSI al een BIOS update had voor mijn Maxtor harddisk
Ik heb de update uitgevoerd, en na een error HD Detection opnieuw in het BIOS uitgevoerd (waarna hij op "auto" bleef staan, ook al raar
Moet ik de hele harddisk formatteren voordat ik daarbij kan? Of ik er verder nog een schakel die geen harddisks kan lezen van 160GB (Windows 2000 ??).
Iemand een idee wat ik kan doen, ik kom er niet echt uit...