Toon posts:

Doom 3 op dit systeem?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey jongens,

Ik heb hier een AMD Duron 1300@1400 met 1024 aan SD-ram en een Radeon 9600 PRO Le @480/225 en ik draai farcry op high dus niet op very high en met antialsering op medium!!!
Zal dit systeempie DoomIII op medium kunnen hallen???

Greetz Hayha

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:03
Neus hier eens even rond:

[rml][ PC] Doom III Deel 2[/rml][rml][/rml]

[ Voor 28% gewijzigd door Yonix op 16-07-2004 20:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja is wel handig maar ik zou toch nog effe een antwoord willen of dit systeem een beetje Doom3 kan spelen want volgens mij kan het hij het wel afspellen tenminste als Doom3 mijn GPU gaat gebruiken en niet zoveel mijn procesor ;)!!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:03
Jawel, ik denk dat jouw systeem Doom³ wel aan moet kunnen, je hebt 1024 DDR RAM geheugen (meer als genoeg ;) ) Maar wat je video-kaart betreft, misschien (met nadruk op misschien) zou je dan wel je AA en FSAA wat lager zetten...
Maar welke Versie ATi-Radeon 9600 Pro. LE heb je? de 128MB of 256MB?

[ Voor 28% gewijzigd door Yonix op 16-07-2004 20:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de 128mb versie maar ik denk toch dat het eerder aan mijn procesor zou liggen of niet als hij niet hoger kan?

Verwijderd

een 1300 mhz duron met een 9600 Pro? Ok, ik begrijp dat niet iedereen een vaste baan heeft en dus niet permanent cutting edge kan zijn, maar een Duron in een game systeem?

Ik denk, dat als jij nu al vind dat op je systeem far cry speelbaar is, je jezelf ook kunt overtuigen van de speelbaarheid van doom3, quake4, unreal3 en UT2007.
In mijn beleving lopen spellen pas OK als ze op 60 fps bljiven steken in 1280x1024. en nee, jouw systeem wil ik geen far cry op spelen.

ik zou zeggen, download de demo straks en je weet het (alhoewel de hint dat er op dit moment geen PCs te koop zijn die Doom naar mijn idee OK kunnen draaien je wel moet aangeven hoe je kansen zijn.)

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:45
Je eigen specs vergelijken met de minimale systeemeisen voor Doom 3 is toch niet zo moeilijk?
Verder heeft niemand hier Doom 3 dus niemand weet wat 'medium' is.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-02 08:46

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 20:50:
Ja is wel handig maar ik zou toch nog effe een antwoord willen of dit systeem een beetje Doom3 kan spelen want volgens mij kan het hij het wel afspellen tenminste als Doom3 mijn GPU gaat gebruiken en niet zoveel mijn procesor ;)!!
Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 09:57:
Ik heb de 128mb versie maar ik denk toch dat het eerder aan mijn procesor zou liggen of niet als hij niet hoger kan?
Je spreekt jezelf nogal snel tegen ;)

Verder is het wellicht slim even te wachten totdat het in de winkels licht en het dan te vragen aangezien niemand het nog heeft :z

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als ik op Google rond blader naar de systeemeisen en de screenshots bekijk.. Je videokaart zal het vast wel trekken, maar je CPU? Dat wordt vast niks.
Minimum:
P4 1.5Ghz CPU (or equivalent).
384MB of RAM.
64MB graphics card.

They themselves recommend:
2Ghz CPU.
512MB RAM.
Radeon 9800.
5-channel sound card and speakers.
Je zit gewoon dik onder de minimale systeemeisen (Duron 1,4). Als je een spel soepel wilt draaien moet je hier toch goed boven zitten.

🌞🍃

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 21:36

Fuelke

Forza Ferrari

Straks gaat iedereen hier z'n eigen specifieke systeem plaatsen en vragen: "Draait spel X of Y hier prima op". Mijn advies: bekijk de systemspecs en voordat het spel gereleased is blijft het koffiedik kijken.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.