Toon posts:

[XP] DVD/CD-Stations weg, ook virtuele schijven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vaag probleem,

op het ene op het andere moment herkent Windows XP mijn 2 cd-branders niet meer ( NEC 1300A en Plextor PX-W1610A ). Apparaatbeheer geeft code 41 weer. Ik heb m'n computer al open gemaakt, maar allles zit nog goed. Ook herkent ie ook de virtuele schijven die met Daemon zijn aangemaakt niet... Hoe kan dit?
En beter nog; hoe krijg ik het weer terug zoals het moet zijn?

Ynst

Verwijderd

Topicstarter
heeft echt niemand een idee? :/

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wat heb je zelf al uitgezocht? Kijk bijvoorbeeld eens in de FAQ van dit subforum onder "Mijn CD/DVD lezer/brander werkt niet goed" en op http://support.microsoft.com :)

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op 17 juli 2004 @ 10:34:
Wat heb je zelf al uitgezocht? Kijk bijvoorbeeld eens in de FAQ van dit subforum onder "Mijn CD/DVD lezer/brander werkt niet goed" en op http://support.microsoft.com :)
ja die FAQ had ik al gelezen, maar dat heeft niet geholpen. Vooral ook omdat het "zomaar" is gebeurd. Ik heb nergens aangezeten, geen software geinstalleerd. Dus ineens waren de stations foetsie

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
ik heb ooit eens last van iets soortgelijks gehad en dat had te maken met een of ander i/o filter. Maar als het goed is, zorgt het programmaatje 'nerocheck.exe' voor het detecteren van deze problemen...

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600; Woonkamer: Asrock DeskMini B860, Core Ultra 5 245K, 16GB DDR5-7600

Verwijderd

Topicstarter
heb je misschien een linkje voor Nerocheck.exe, want ikzelf heb nog nix gevonden... |:(

edit: het stond gewoon al op de pc... :P
ff kijken of het werkt..

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2004 12:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
YES!
alles werkt weer!

Superbedankt :)
Pagina: 1