Toon posts:

[spyware] Internet Optimizer*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet zeker of ik het in het goede forum heb geplaatst, zo niet, mijn excuses.

Steeds als ik een foute URL intyp krijg ik zo'n pagina van Internet Optimizer ofzoiets. Voorbeeld: http://www.internet-optim...gasg.nl/&cls=wsi9&rid=r01

Ik weet niet hoe het komt want ik heb nooit iets hiervan geinstalleerd en ik wil het graag weghebben. Weet iemand van jullie misschien hoe dat moet?

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

[search=internet optimizer]

Je was iig niet de enige.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Dit had beter in Beveiliging & Virussen gepast, het zal dan ook wel daar naar toe verplaatst worden, neem eventueel gelijk de volgende draadjes door: • Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten
Beveiliging en Virussen - Policy

Signature

Verwijderd

Topicstarter
*help* Ik snap niks van die uitleg :'(

Verwijderd

Kortweg: je bent geïnfecteerd door spyware of een virus. Je kan AdAware eens proberen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welkom op GoT :)

Wij hebben op GoT een aantal regeltjes opgesteld waar een topic aan moet voldoen (je bent hiermee akkkoord gegaan toen je je registreerde op GoT) - de drie belangrijkste bij het starten van een topic zijn:
  • Kies een goede topic titel die je probleem / vraag kort omschrijft. Daarnaast zien we in Windows Operating Systems graag het OS in je topic titel.
  • Omschrijf je probleem helder en duidelijk. Sinds wanneer heb je het probleem - wat heb je sindsdien en kort daarvoor allemaal veranderd?
  • Omschrijf wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen - heb je bijvoorbeeld al eens gezocht op GoT, of op Google? Zo ja - waarop dan?
Verder - "*help* ik snap niks van die uitleg :'(" is iets war we niets aan hebben op GoT - we zijn een forum voor de gevorderde computer gebruiker er verwachten dus ook iets van inzet van jouw kant :)

Daarnaast - ga ik je topic eventjes verplaatsen naar Beveiliging & Virussen :)
Pagina: 1