Hallee mensen
,
ik heb hier een heel vaag probleem.
Het gaat om een 3c16981 (24Ports) superstack 2.
Heel de switch werkt volgens mij goed, maar van het moment af dat je vanaf een poort op de switch zelf de webinterface benaderd: Reset de switch zodra je ingelogged hebt:'( (met bijv account:security security).
(lees: switch gaat niet echt af - koelers blijven draaiien, onafgebroken- maar hij doet een selftest - ik zie de ledtest voorbij komen - en komt weer back online)
Ik begrijp er niks van.
Ik heb de switch heel de nacht aan laten staan op grote ping pakketjes van 5pc's over en weer en naar de switch zelf > heb tegelijkertijd wat iso'tjes verzet over het net. volgende ochten:0pakketjes verloren gegaan..
maar zodra ik weer inlog:Baf, Reset.
Ook als ik bepaalde opties in via de console aan probeer te spreken (verbinding in hyperterminal) klapt ie eruit (doet ie bijv. bij het invoeren van nieuwe info over de naam van de switch, of als ik probeer de gegeven van bridges te displayen).
Ik zat zelf te denken aan mss een manke voeding. Dat ie er gewoon uitklapt door een te laag vermogen...... is dit ver gezocht?? en heeft iemand zoiets al eerder meegemaakt.
Ik heb hier ook zo'n zelfde switch staan maar dan 12poorts en die doet het wel goed op hetzelfde netwerk.
ik volg t niet..
Anyone any clue
ik heb hier een heel vaag probleem.
Het gaat om een 3c16981 (24Ports) superstack 2.
Heel de switch werkt volgens mij goed, maar van het moment af dat je vanaf een poort op de switch zelf de webinterface benaderd: Reset de switch zodra je ingelogged hebt:'( (met bijv account:security security).
(lees: switch gaat niet echt af - koelers blijven draaiien, onafgebroken- maar hij doet een selftest - ik zie de ledtest voorbij komen - en komt weer back online)
Ik begrijp er niks van.
maar zodra ik weer inlog:Baf, Reset.
Ook als ik bepaalde opties in via de console aan probeer te spreken (verbinding in hyperterminal) klapt ie eruit (doet ie bijv. bij het invoeren van nieuwe info over de naam van de switch, of als ik probeer de gegeven van bridges te displayen).
Ik zat zelf te denken aan mss een manke voeding. Dat ie er gewoon uitklapt door een te laag vermogen...... is dit ver gezocht?? en heeft iemand zoiets al eerder meegemaakt.
Ik heb hier ook zo'n zelfde switch staan maar dan 12poorts en die doet het wel goed op hetzelfde netwerk.
ik volg t niet..
edit:
wat ik zeker nog moet vermelden:switch draait al op laatste firmware
wat ik zeker nog moet vermelden:switch draait al op laatste firmware
Anyone any clue
[ Voor 5% gewijzigd door SRKI op 17-07-2004 20:08 ]
Het Toppunt van Domheid:een SSH sessie starten naar kantoor waarvanuit je een DDOS attack uitvoert op je Router thuis.