M'n Nero Burning Rom op 1 v/d pc's werkte al die tijd zonder problemen. Dacht een keertje om em tog maar eens een keer te upgraden, en dat deed ik zoals altijd dus, gewoon de update manier (dus eroverheen installeren). Toen het installatie balkje bij WMPPlugin.dll (ik geloof dll, weet niet meer), kreeg ik een dikke freeze, geen BSOD, gewoon dikke freeze dat ik moest restarten. (Herstarten bij fout staat altijd al uit, dus BSOD moest wel komen).
Nero opnieuw gedownload, weer geprobeerd en niks. Alle mappen van Ahead en Nero en alles daarmee te maken ook uit het registry gehaald. Opnieuw geprobeerd en weer hangen bij WMPPlugin.dll.
Nu zit ik dus zonder brandprogramma (ja er zijn meerdere, maar ja, ben Nero en al z'n plugins gewend, als er een betere is hoor ik dat graag
).
Weet iemand hoe dit komt?
Specs:
Athlon 1.4Ghz
MSI mobo met KT266 chipset ofzo (MS 6380)
512mb Samsung Original geheugen DDR
XP Pro, SP1
Nero opnieuw gedownload, weer geprobeerd en niks. Alle mappen van Ahead en Nero en alles daarmee te maken ook uit het registry gehaald. Opnieuw geprobeerd en weer hangen bij WMPPlugin.dll.
Nu zit ik dus zonder brandprogramma (ja er zijn meerdere, maar ja, ben Nero en al z'n plugins gewend, als er een betere is hoor ik dat graag
Weet iemand hoe dit komt?
Specs:
Athlon 1.4Ghz
MSI mobo met KT266 chipset ofzo (MS 6380)
512mb Samsung Original geheugen DDR
XP Pro, SP1