Inloggen op 'webspace' van @home

Pagina: 1
Acties:

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:32
Hoi,

Via https://homedrive.home.nl kan ik inloggen op mijn 'webspace' bij @home. Helaas lukt dit niet op elke pc die ik ter beschikking heb, hoewel ze met dezelfde software draaien.

Op de pc waar het niet lukt krijg ik na het intikken van de login-naam de mededeling: 'inloggen mislukt', op de pc waar het wel lukt krijg ik na het intikken van de login-naam een mogelijkheid om (nogmaals) de login-naam en vervolgens het wachtwoord in te tikken.

Volgens een medewerker van de @home helpdesk is dit iets in de instellingen van Windows/Internet Explorer, maar wat kunnen ze niet zeggen.

Iemand die dit wel weet? Thnx.

[ Voor 3% gewijzigd door ParkOverall op 16-07-2004 18:53 ]

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

same here, ik heb echter nooit kunnen ontdekken wat het was. PC waarmee het niet werkte liep op Win98, mijn eigen op XP, versies van IE waren exact hetzelfde, evenals beveiligingsinstellingen...heel raar idd

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• ParkOverall
Het moet (toch) ergens in de beveiligings-instellingen zitten, lijkt mij, het terugzetten van 'custom-level' naar 'medium-level' (Internet Explorer 6, WinXP-pro) loste het op. Ben vanzelfsprekend (nog steeds) geinteresseerd in welke instelling onder 'custom-level' hier een rol in speelt en waarom.

• ParkOverall
Ik wijzigde de 'Security' instelling in 'Internet Explorer' van 'Custom' naar 'Medium' en ik kreeg toegang. Ik wijzigde de 'Security' instelling van 'Medium' naar 'Custom' en toegang bleef mogelijk. (.....)