Toon posts:

svcd problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goedeavond,

Ik heb recentelijk een svcd film binnen, het probleem is dat na 15 minuten spelen het heele beeld door elkaar gaat en het geluid klinkt net als die beveiligde mp3tjes... Het vaage is dat cd 2 prima is en ik heb cd1 meerdere malen gedownload. Ik heb Powerdvd, Windvd, MP, Winamp al geprobeerd. Ik heb de nieuwste xvid, nim0 codec pack, divx. Ook de persoon waarvan ik het heb gekregen zegt dat er niks mis mee is en dat het aan mij ligt. Weet iemand misschien een oplossing? Bij voorbaat dank.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-08 18:33

Nik

Misschien een connectie probleem? Ik denk toch niet dta dit aan jou zou kunnen liggen. Ik denk toch dat je bron niet helemaal oke is. Immers, die tweede SVCD gaat wel goed.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

hoe heb je m binnen gehaald? allemaal verschillende RAR's? misschien dat er wat corrupte zooi in zat en dat het daarom niet helemaal lekker is gegaan...bv als je RAR's hebt moeten repairen dat het daar fout is gegaan ofzo?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Topicstarter
proller schreef op 16 juli 2004 @ 18:47:
Misschien een connectie probleem? Ik denk toch niet dta dit aan jou zou kunnen liggen. Ik denk toch dat je bron niet helemaal oke is. Immers, die tweede SVCD gaat wel goed.
Zoals ik al zei, de persoon waarvan ik het heb zegt dat die hij mij stuurde het gewoon doet, hij heeft het zelf nog 2 keer gestuurd.

Verwijderd

Topicstarter
kamstra schreef op 16 juli 2004 @ 18:50:
hoe heb je m binnen gehaald? allemaal verschillende RAR's? misschien dat er wat corrupte zooi in zat en dat het daarom niet helemaal lekker is gegaan...bv als je RAR's hebt moeten repairen dat het daar fout is gegaan ofzo?
nee het is een geheel.