Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug?][search]themafora-posts onvindbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
Als ik zoek op mezelf als topicstarter in NST komt bijvoorbeeld dit topic niet naar voren - en dat staat in NST, en ik ben de topicstarter :) Dit topic is indertijd gestart in Themaforum: EK en, zoals bekend zal zijn, na het sluiten daarvan zijn alle topics naar NST gemoved.

Ook een simpel [search=advocaat wissel robben] (ik roep maar wat :)) laat geen topics uit TFE zien: het lijkt er erg op dat topics uit TFE niet geindexeerd zijn - of misschien wel wegens foute info (het gerefereerde forum bestaat niet meer) niet worden vermeld.

Als die mass move met een scriptje gedaan is dan is het scriptje niet volledig, als het met de hand is gedaan is er niet genoeg gedaan, kortom: werk aan de winkel :P Het zou toch jammer zijn als info uit themafora permanent onvindbaar zou blijken...

[disclaimer:]In BUG zoeken naar 'thema' levert maar twee topics op, die hier niet over gaan. Mocht er een themaforum 'zoeken in themafora' zijn geweest, dan is het vermoedelijk onmogelijk om die posts terug te vinden :) Niet onderzocht is of dit voor alle TF's opgaat, want ik kan me zo direct niet een ander TF herinneren waar ik in heb gepost, laat staan waar die posts toen heen zijn gemoved. Maar wellicht dat iemand anders daar meer over kan zeggen. Individuele topicmoves heb ik ook niet geresearched, want als ik het wel heb gaat dat doorgaans gewoon wel goed.[/disclaimer]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dit is geen bug, maar een gevolg van de manier waarop ik de topics uit die TF's heb wegverplaatst.

Ik had er niet bij stil gestaan, maar heb 't een en ander veranderd, waardoor vannacht als het goed is die topics goed (opnieuw) geindexeerd zullen gaan worden. Je conclusie dat ze niet meer weergegeven worden (vanuit de zoekresultaten) omdat het gerefereerde forum niet meer bestaat en ze niet opnieuw geindexeerd zijn is trouwens juist :)

[ Voor 8% gewijzigd door ACM op 19-07-2004 14:12 ]

Dit topic is gesloten.