[linksys] probleem met verbinding

Pagina: 1
Acties:

• sQuarecoW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:31
ik heb hier een Linksys Wap11v22 AP.

de verbinding gaat prima (als ik dat ding ping met -t als optie krijg ik alleen maar binnen 1 a 2 ms antwoord) TOTDAT ik naar een willekeurige website ga (zelfs al is dat de beheer site van de AP zelf. Op dat moment is de verbinding gewoon simpelweg weg... Pingen krijgt ook geen antwoord meer, gewoon een drama...

de verbinding gaat vanaf dat moment gewoon 'knipperen' .. heel vreemd dus.

De firmware vanuit de fabriek was 1.01f en die heb ik geupgrade naar 1.1

hetzelfde verhaal.... sterker nog.. de eerste keer dat deed, ging de LAN aansluiting van dat ding ook 'knipperen'.... :(

Hierna heb ik dat ding een harde reset gegeven en als je dan weer connect krijg je een firmware upgrade vraag. Hierna heb ik (na enig googlen) de oude firmware er weer opgezet.. (zelfs 2 versies - 10.1c en 10.1f) .... precies hetzelfde verhaal.

Ik ben aardig aan het eind van mn latijn. Ik heb gezien dat er wel veel mensen verbindingsproblemen hadden, maar zoiets als dit heb ik gloof ik nog niet gezien...

summary:
AP: Linksys WAP11v22
PC1: Compaq nx9010 NIC: Linksys WPC11v4 @ WINXPNL
PC2: Acer 650 NIC: build in 802.11b @ WIN2K3

• WarthogSmurf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-10-2025
heb vandaag mij linksys terug gebracht die dingen hebben een fout volgens linksys. koop een draytek ......of een andere router die tenminsteen verbinding kan maken. Ik weet niet wie denkt dat linksys een goed merk is maar cisco mag zich diep schamen omdat ze zo'n slecht bedrijf hebben

ze kunnen niet eens een router maken die .....nou ja route......zwak

Verwijderd

ik heb absoluut geen slecht woord over LinkSys....
Heb er al zeker 5 geinstalleerd en ze werken nog allemaal prima.

Maar overal zit wel een foutje in

Misschien een hele simpele oplossing maar ik zou gewoon even bellen met de helpdesk......
Daar zijn die mensen voor Telefoon: 0900 - LINKSYS (5465797)

heeft hij het ook uberhaubt gedaan of heeft hij het vanaf het begin niet gedaan??

Op dat moment is de verbinding gewoon simpelweg weg... Pingen krijgt ook geen antwoord meer, gewoon een drama...

Geldt dit ook vanaf de LAN kant? of alleen van de wireless? Misschien is simpelweg je Wireless kaart niet goed geinstalleerd/geconfigureerd.