Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

howto glowfeet ?

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
is er een uitleg over het maken van "glowfeets"

voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://hosting.ambience.nl/lam-lan/freek/Casemods/Chieftec/voet1.JPG

ik heb gezocht en gedaan, wist niet beter dan het hier te vragen

bedankt

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:50

Nik

Gewoon een plexi glas stuk zagen, en dan de zijkanten lichtjes opschuren, en een felle LED erin zetten, door een gaatje te boren (heel voorzichtig) en voila!

[ Voor 21% gewijzigd door Nik op 16-07-2004 18:15 ]

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11 11:24

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

toch gewoon een stuk plexiglas zagen daar een 5MM gatje in boren, daar een blauw of welke kleur je dan ook hebben wilt, die er in douwen, weerstandje er tussen, en gaan met die banaan!

offtopic:
Ploller was me voor :9

[ Voor 13% gewijzigd door peddro op 16-07-2004 18:16 ]

• Danjel
  • Laatst online: 15:32
ff dan over het ledje erin zetten....
je kan er een klein stukje schuin in het plexiglas boren...niet erdoorheen!!! daar zet je het ledje in stukkie lijm erbij... klaar.

succes.

They who buy the dip, deserves the rip.

Verwijderd

Topicstarter
ok.. die weerstandjes.... is dat echtg nodig.. verder wil ik heelde onderkant van mn midi tower belichten... moet ik rekening houden met stroom of het bekrassen van de onder kant ?

benadnkt en alvast bedankt!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Een led heeft een weerstand nodig, zie de FAQ voor info over welke je nodig hebt.

[ Voor 32% gewijzigd door fsfikke op 16-07-2004 18:21 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• peddro

peddro

bekrassen van onderkant?? die zie je toch niet?? :?

Verwijderd

Topicstarter
peddro schreef op 16 juli 2004 @ 18:22:
bekrassen van onderkant?? die zie je toch niet?? :?
dat is dus het ding.. maybe weerkaatst de licht het en krijg je strepen in zijkant ?

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-11 20:44

DaRoot

Some say...

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• Danjel
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 18:22:
[...]

dat is dus het ding.. maybe weerkaatst de licht het en krijg je strepen in zijkant ?
ah joh. dat zal wel mee vallen hoor!! ;)

• peddro

peddro

denk het ook

Verwijderd

prachtig, was juist bezig met zo'n voetjes :*)

Ik heb de plexi al uitgezaagd, 4 voetjes, maar, de plexi is maar 3-4mm dik, dus daar kan geen ledje meer in.

Mag ik dan niet gewoon het ledje op de plexi leggen? Of in het plastiek van het voetje steken? Of wat zou het beste zijn?

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Zie ook deze link. Metku doet het hier voor een glowpad (voor onder een muismat), maar het in principe is hetzelfde.

• peddro

peddro

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 18:27:
prachtig, was juist bezig met zo'n voetjes :*)

Ik heb de plexi al uitgezaagd, 4 voetjes, maar, de plexi is maar 3-4mm dik, dus daar kan geen ledje meer in.

Mag ik dan niet gewoon het ledje op de plexi leggen? Of in het plastiek van het voetje steken? Of wat zou het beste zijn?
nee, plexiglas geleid wel, alleen maar via de zijkanten, als je het er op laat liggen is er nix om te geleiden....
door een gat er in te boren, dus in feite een zijkant te maken (wat wel geleid), kun je daar een ledje in stoppen....

Verwijderd

peddro schreef op 16 juli 2004 @ 18:57:
[...]

nee, plexiglas geleid wel, alleen maar via de zijkanten, als je het er op laat liggen is er nix om te geleiden....
door een gat er in te boren, dus in feite een zijkant te maken (wat wel geleid), kun je daar een ledje in stoppen....
dat is mijn probleem, het plexi is maar 3-4 mm dik, beetje te dun dus. En als ik nu alleen het puntje (toppje) van het ledje in het plexi steek, gaat dit dan ook goed gaan?

• Danjel
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 20:05:
[...]

dat is mijn probleem, het plexi is maar 3-4 mm dik, beetje te dun dus. En als ik nu alleen het puntje (toppje) van het ledje in het plexi steek, gaat dit dan ook goed gaan?
ja. (lees... dat had ik namelijk ook al staan in mijn eerste post hier in dit topic :O )

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-11 16:31

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Verwijderd

Voor de luie mensen, want dan ben je geen tweaker meer ;)

Verwijderd

ik vind glowfeet uberlelijk.
als je verlichting onder je kast wilt.. gebruik dan een plexiplaat die zo breed en lang is als je kast.. en prop daar een LED of 5 in in een cirkel in het midden. of maak een cirkel met afwisselende kleuren, dan krijg je een soort disco effect hehe :)

staat denk ik veel mooier bij bijvoorbeeld aluminiumk kasten als die van Lian Li enz.

Verwijderd

Haha, zie ik toch net mijn glowfeet weer he :). Maar die krassen kwamen omdat ik met m'n kast heen en weer had geschoven. Verder is het heel makkelijk. Ik heb 4 leds genomen en in serie op 12 volt gezet.

Dan pak je een stuk plexiglas en daar zaag je een uitham uit, zodat de led erin past. Nu lijm je de led erin, en zorg dat het draadje via de achterkant eruit kan.

Bij de chieftec heb je standaard een paar gaatjes in je bodem daar kun je de draadjes doorheen halen.

Owja plexiglas aan de zijkanten licht opschuren zodat je een betere glow krijgt.

En klaar ben je :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 21:33 ]

Verwijderd

Ik wil binnekort een systeem samenstellen
en daar wil ik een case van lian li of iets dergelijks bij
maar daar zitten volgens mij geen voetjes bij
waar zijn die eventueel te bestellen

alvast bedankt
mvg maasje

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:44
maasje, kan je eventjes de FAQ en policy's doornemen, of gewoon eventjes naar de datum kijken voor je post?
-Het vorige bericht wat 3 jaar geleden gepost, das een beetje lang hé, dat vinden we hier niet zo leuk.
-Je stelt een "zoekvraag", iets wat je zelf met niet al te veel moeite kan vinden. We vinden dat onze user's slim genoeg zijn om dergerlijke vragen zelf te beantwoorden, en stellen het dus niet op prijs dat zulke vragen gepost worden zonder enig bewijs van eigen inzet (wat je al geprobeerd hebt om zelf een oplossing te vinden).
-Groeten aan het einde van een post, dat hoort niet, zie ook de policy.

Wil je daar in het vervolg op letten aub.

Deze gaat dus op slot.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.