is er een uitleg over het maken van "glowfeets"
voorbeeld:

ik heb gezocht en gedaan, wist niet beter dan het hier te vragen
bedankt
voorbeeld:
ik heb gezocht en gedaan, wist niet beter dan het hier te vragen
bedankt
[ Voor 21% gewijzigd door Nik op 16-07-2004 18:15 ]
[ Voor 13% gewijzigd door peddro op 16-07-2004 18:16 ]
They who buy the dip, deserves the rip.
[ Voor 32% gewijzigd door fsfikke op 16-07-2004 18:21 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
ah joh. dat zal wel mee vallen hoor!!Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 18:22:
[...]
dat is dus het ding.. maybe weerkaatst de licht het en krijg je strepen in zijkant ?
Verwijderd
nee, plexiglas geleid wel, alleen maar via de zijkanten, als je het er op laat liggen is er nix om te geleiden....Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 18:27:
prachtig, was juist bezig met zo'n voetjes![]()
Ik heb de plexi al uitgezaagd, 4 voetjes, maar, de plexi is maar 3-4mm dik, dus daar kan geen ledje meer in.
Mag ik dan niet gewoon het ledje op de plexi leggen? Of in het plastiek van het voetje steken? Of wat zou het beste zijn?
Verwijderd
dat is mijn probleem, het plexi is maar 3-4 mm dik, beetje te dun dus. En als ik nu alleen het puntje (toppje) van het ledje in het plexi steek, gaat dit dan ook goed gaan?peddro schreef op 16 juli 2004 @ 18:57:
[...]
nee, plexiglas geleid wel, alleen maar via de zijkanten, als je het er op laat liggen is er nix om te geleiden....
door een gat er in te boren, dus in feite een zijkant te maken (wat wel geleid), kun je daar een ledje in stoppen....
ja. (lees... dat had ik namelijk ook al staan in mijn eerste post hier in dit topicVerwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 20:05:
[...]
dat is mijn probleem, het plexi is maar 3-4 mm dik, beetje te dun dus. En als ik nu alleen het puntje (toppje) van het ledje in het plexi steek, gaat dit dan ook goed gaan?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 21:33 ]
Verwijderd
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq