PC blijft piepen.

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• Mpdrichel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08-2024
Ik heb vandaag een nieuwe moederbord gekocht aangezien mijn oude stuk was. Ik heb alles aangesloten goed nageken maar steeds als ik mijn PC aanzet dan begint hij nadat hij de devices heeft aangegeven te piepen. Eerst 3 keer snel achter elkaar en dan de hele tijd 4 keer snel achter elkaar. In de bios word alle hardware goed aangegeven. Ik heb al wat met het geheugen zitten spelen maar dat maakte ook geen verschil. Ik heb ook alles al losgekoppeld gehad en alleen gestart met wat hij nodig had. Maar ook dan blijft hij piepen. Wat kan dan het probleem zijn? Ik heb al op internet zitten zoeken naar een eventuele betekenis van de piepen. Maar daar werd ik niet veel wijzer van.

Het is een ASUS A7V600-X
Met een Athlon XP 1900+ Processor

Verwijderd

Kijk eens in de handleiding van je boekje, ik weet zeker dat daar in staat wat de piepjes betekenen (wel ff goed zoeken, want het staat niet echt overzichtelijk...)

• BlackLion
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-12-2025
anders zou ik even een andere videokaart proberen :)

• Mpdrichel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08-2024
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 17:56:
Kijk eens in de handleiding van je boekje, ik weet zeker dat daar in staat wat de piepjes betekenen (wel ff goed zoeken, want het staat niet echt overzichtelijk...)
Ik had de handleiding al een paar keer doorgelezen daarvoor. Maar er staat echt niks in.

Verwijderd

Ik zal wel ns in mijn boekje kijken. Heb zitten zoeken in de handleiding van je mobo http://www.asuscom.de/pub...v600-x/e1451_a7v600-x.pdf maar heb het idd niet kunnen vinden. Bij mijn P4P800 staat het wel gewoon in het boekje :?

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 18:07 ]

Verwijderd

(Ik heb al wat met het geheugen zitten spelen maar dat maakte ook geen verschil)
heb je je bankjes al eens omgewisseld?
heb dit probleem ooit een keertje zelf gehad en toen was de oplossing simpelweg de geheugen modules ff om te wisselen en gaan met die banaan ;)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

ARME AOW’er

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

^^^ zie hierboven idd. Beepcodes. Gemiddeld zeker 2 topics over per week. Gaarne voortaan eerst eens even daarnaar zoeken, dan hoef je niet zelf nog eentje toe te voegen :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.