Toon posts:

HELP- tvout aangezet, geen beeld meer op monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ati 9500pro met tv-out, ik heb vaak gewerkt met tv-out en ging altijd goed. Nu zit ik met een probleem: de tvout op mijn tv is zo brak dat ik niks kan zien, ik heb waarschijnlijk m nog op ntsc staan ofzo, ik weet wel hoe ik dat op moet lossen, maar eerst moet ik terug naar mn monitor om de settings weeer in te stellen. MAAR HOE?
Shortkey was alt-f5, maar die reageert niet!, rebooten heeft geen zin, gaat steeds naar die verdomde TV!, nu zit ik dus met een prima pc zonder beeld!

Ik weet dat de oplossing heel simpel is, maar heb niks kunnen vinden hier of op inet. Dus ik smeek u beste tweakers, een klein en bondig antwoord en ik ben weer tevreden :)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Veilige Modus? :?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

monitor aan de dvi poort hangen :?

Verwijderd

Topicstarter
nope dan kan ik niet bij de Ati instellingen

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 17:43:
monitor aan de dvi poort hangen :?
nope die staat al helemaal niet ingesteld

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 17:44:
[...]

nope die staat al helemaal niet ingesteld
probeer het toch maar. monitor via dat vga->dvi convertjertje aan je dvi poort en dan je computer aanzetten. als de dvi is aangesloten staat je tv-out namelijk zo goed als zeker uit en krijg je beeld op je monitor

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 17:43:
nope dan kan ik niet bij de Ati instellingen
Anders VGA modus...

Maar als je in Veilige Modus de laagste resolutie instelt en vervolgens op 'ok' druk en weer opnieuw opstart dan kiest ie weer automatisch voor je primaire monitor en die lage resolutie...

Of anders kun je middels F8 het laatst bekende goed werkende configuratie laden :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
DVI deed the trick, thanks!

(gelukkig vond ik die convertor nog tussen de 5 kub electro rommel) :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 17:49:
DVI deed the trick, thanks!

(gelukkig vond ik die convertor nog tussen de 5 kub electro rommel) :)
ik zei het toch ;)
Pagina: 1