Ik ben een groot gebruiker van de List Active Topics. Het is voor mijn gebruik van GoT het meest ideaal omdat ik niet echt een bepaald forum heb waar ik regelmatig kom.
Maar wat ik al een tijdje "mis" is een vermelding van de datum waarop een Topic gestart is. Dit lijkt mij een handige functie zodat je in één oogopslag kunt zien hoe lang een topic al loopt, je pikt de zogenaamde oude koeien er makkelijk uit en je hebt een indicatie over de "snelheid" van een topic (het aantal posts in een bepaalde tijd).
Het is feature die
mij erg handig lijkt. Een kleine zoektocht bracht mij bij
dit topic van nog niet zo heel lang geleden. In dat topic is in mijn ogen niet echt een antwoord gegeven op de vraag of het implementeren van deze feature in overweging is genomen.
In het topic is wel aangegeven dat het gebruik aan breedte op het scherm misschien een reden is om het niet doen. Mocht dit echt een probleem zijn: misschien is het mogelijk om de functie in te bouwen als Preference?
Ik ben benieuwd of er meerdere mensen zijn dit een goed plan vinden. Het lijkt mij erg handig als er ooit een dergelijke feature ingebouwd zou worden. Maar ik doe al 2 jaar zonder en GoT wordt er niet minder om als de feature weg zou blijven
"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham