Na een vastloper en uitzetten van PC zijn opeens mijn 40Gb en 80 Gb maxtor drives helemaal leeg (geen partities meer). De 2x 6Gb schijven met win98se er op, die in dezelfde pc zitten, zijn wel nog steeds 100% OK. Dit gebeurde op 23 december, rond 13:00.
Ik heb Ontrack Easy Recovery 4.10 gebruikt, maar die komt er na 7 uur scannen opeens achter dat de drives groter zijn dan 32Gb en weigert verder dienst.
Norton Disk Doctor wil ook niet, omdat de drives met Partition Magic zijn gepartitioneerd en daar heeft NDD volgens de readme.txt wel eens problemen mee...
De HDD's zijn niet physiek beschadigd. Ik vermoed een overschrijving van de partition table a la CIH, alhoewel ik geen virus heb gevonden en geen andere programma's gebruikte dan voorheen.
Welk programma kan ik gebruiken voor een recovery van deze drives?
(al mijn HDD recovery tools stonden op die 80Gb drive
isn't that ironic?)
Wat zou het kosten om die 80Gb drive door Ontrack UK te laten recoveren?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
MQ
--
ICQ 9293364 (misschien makkelijker/sneller dan replies in dit forum)
Ik heb Ontrack Easy Recovery 4.10 gebruikt, maar die komt er na 7 uur scannen opeens achter dat de drives groter zijn dan 32Gb en weigert verder dienst.
Norton Disk Doctor wil ook niet, omdat de drives met Partition Magic zijn gepartitioneerd en daar heeft NDD volgens de readme.txt wel eens problemen mee...
De HDD's zijn niet physiek beschadigd. Ik vermoed een overschrijving van de partition table a la CIH, alhoewel ik geen virus heb gevonden en geen andere programma's gebruikte dan voorheen.
(al mijn HDD recovery tools stonden op die 80Gb drive
Alvast bedankt voor jullie hulp!
MQ
--
ICQ 9293364 (misschien makkelijker/sneller dan replies in dit forum)