Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo beste mensen

ik ben eens benieuwd naar jullie mening/gedrag
ik twijfel namelijk altijd over het feit of ik mijn gsm (nokia 6600) al dan niet in een zakje steek
waarom ik twijfel?

* als ik hem in een hoesje steek is de gsm goed beschermd, maar dan heb ik niet echt meer een goede "feeling" met het toestel, en voelt de gsm zo plastic-achtig aan

* maar als ik de gsm zonder tasje gebruik, heb ik continu schrik om hem te laten vallen, te scharten enz., maar dan voel je wel lekker de telefoon "echt" in je hand

ik heb zeker schrik met m'n 6600 omdat die camera-lens er zo uitsteekt en ik schrik heb dat zelfs door gewoon de gsm op tafel te leggen de camera-lens reeds beschadigd raakt

als tussenoplossing heb ik zo een doorschijnend tasje gekocht (ipv. een lederen), zo zie je de gsm tenminste volledig en is hij toch beschermd (maar voel je hem niet echt)

hoe denken jullie erover en wat doen jullie ermee?
ben benieuwd :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 15:15 ]

Verwijderd

Ik gebruik al tijden geen tasjes/hoesjes meer. De telefoon is vaak gelijk bijna twee keer zo groot door zo'n hoesje (lijkt zo). Ik heb m gewoon altijd in mijn broekzak zitten (SE T610), hij heeft ook al een keer op de marmeren tegels gestuiterd. Telefoons kunnen waarschijnlijk meer hebben dan jij denkt.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:39

Korakal

Up up up!

Ooit gedacht aan een holster?

Afbeeldingslocatie: http://www.kabiloo.com/boutique/imgarticles/grandes/CNT157.jpg

Die clip je aan je broekriem en je stopt je telefoon erin. Beschermd tijdens vervoer/niet gebruik, en tijdens gebruik gewoon je 'feeling met het toestel'.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik heb zelf een 6100...daar had ik op een gegeven moment een leren hoesje bij, met plastic bij de toetsen. Wilde mijn foon een beetje krasvrij houden enzo :)
Praktijk bleek iets anders uit te pakken dan gepland; het hoesje bleek zo strak te zitten dat het spontaan knopjes indrukte, en dat als ik op een cijfer toetste een ander cijfer ook meeging. Kortom: compleet onwerkbaar dus.
Dus tegenwoordig heb ik mijn mobiel gewoon in mijn broekzak zitten, met toetsenbordvergrendeling standaard aan :). Geeft wel wat meer krassen...maar over iets meer als een jaar zal ik toch wel weer (gratis?) aan een nieuw toestel gaan omdat dan mijn abbo verloopt en ik aan iets anders (of verlenging) moet. Economische levensduur van die dingen is toch redelijk beperkt, dus die paar krassen zet ik me wel overheen ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Ik ben nogsteeds een groot fan van hoesjes.
de voordelen zijn m.i. groter dan de nadelen. Vooral het feit dat je telefoon niet snel beschadigd en beter tegen een stootje (of twee) kan is een groot plus punt.

Het is dan misschien wel minder 'cool' maar het is wel degelijk. :-)

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Verwijderd

Korakal schreef op 16 juli 2004 @ 15:11:
Ooit gedacht aan een holster?

[afbeelding]

Die clip je aan je broekriem en je stopt je telefoon erin. Beschermd tijdens vervoer/niet gebruik, en tijdens gebruik gewoon je 'feeling met het toestel'.
Deze holster heb ik ook gehad i.c.m. mijn Nokia 8310. Werkt inderdaad ook erg fijn, je telefoon is ook erg goed beschermd.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Die tasjes met doorzichtig plastic zien er echt niet uit. Zonde voor je dure telefoon.

Een holster daarentegen is wel mooi. Ik heb er zelf ook een voor mijn T610 en het bevalt prima. Lekker aan je riem, en als je gebeld wordt haal je je telefoon er zo uit.

edit:
maar ik vraag me af of er wel goede holsters voor de 6600 verkrijgbaar zijn, gezien de vreemde vorm van het toestel

[ Voor 21% gewijzigd door Piggen op 16-07-2004 15:18 ]

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zelf ook een 6600, tijdenlang een doorzichtig hoesje gehad die het toestel volledig bedekte.

Zoals dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/sander/got/66001.jpg

Ervaring was dat er veel troep tussenkwam na verloop van tijd, dat het hoesje vasthield, met het gevolg dat ik af en toe de telefoon moest ontdoen van het hoesje. Op gegeven moment ging het hoesje scheuren en toen heb ik hem maar weggelaten.

Ik ben érg zuinig op m'n toestel en dit is de 2e 6600 in m'n bezit, nadat de vorige is omgeruild na een RMA procedure. En het gaat perfect zonder hoesje.. de joystick is nu ook veel beter te gebruiken.

Dus voor mij geen hoesje meer.. ook al snap ik precies waarom TS hem wel heeft gekocht..

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 13:56
bij een holster moet ik altijd denken aan een of andere bouwvakker / ploegbaas... Vind het er persoonlijk absoluut niet uit zien.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Mijn eerste twee telefoons waren bedrijfsmobieltjes. Daarmee kon het me dus niet zo veel schelen wat er mee gebeurde, en jawel, ze vallen uit je handen, uit je borstzak, worden van tafel geveegd... Vooral die koelkast Nokia 5110 vond dat op gegeven moment niet leuk meer. De batterij maakte dus geen goed contact meer na een jaar of 2.

Het eerste wat ik dus deed toen ik mijn eigen mobieltje kocht was een hoesje kopen. Ja, hij is twee keer zo dik (Nokia 6310i) maar hij zit (tot op zekere hoogte) veilig. Ik hoef er niet op te letten dat ik hem niet laat vallen (wat toch gebeurt). Dat het een mooie telefoon is en dat je hem nu niet meer goed ziet zal me toch wel worst wezen.

Mijn ervaring: Je telefoon laat je vroeger of later toch een keer vallen. Be safe or sorry.

Signatures zijn voor boomers.

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:21

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
ik heb een t610 en gebruik 'm gewoon zonder hoesje.. eerste krassen en putjes zitten er al in, maar het is toch maar de buitenkant.. als het echt te erg wordt koop ik over een half jaar gewoon een nieuwe buitenkant voor 25 euro.. en de telefoon is dan weer als nieuw :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• seweso
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-04-2018

seweso

de mouw is uit de aap

Bleutooth headsetje is dan ook een alternatief, dan kun je gewoon een kledingstuk gebruiken als permanent hoesje...

seweso's blog

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:38
Ik gebruik zelf een Nokia 7210 met een holster. Werkt opzich best lekker. Want je kunt hem netjes opbergen en als je em nodig hebt haal je em eruit en heb je je "feeling" met het toestel.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik heb gewoon van de bijgeleverde 'poetsdoek' van SonyEricsson een tasje gemaakt :p
Hij zit er perfect in, beschermt het toestel tegen beschadigingen. En als ik wil, dan heb ik het toestel er zo uit. Soms bel ik ook nog wel een met het toestel in het zakje, ziet er wel grappig uit

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Ginz schreef op 16 juli 2004 @ 15:58:
Ik heb gewoon van de bijgeleverde 'poetsdoek' van SonyEricsson een tasje gemaakt :p
Hij zit er perfect in, beschermt het toestel tegen beschadigingen. En als ik wil, dan heb ik het toestel er zo uit. Soms bel ik ook nog wel een met het toestel in het zakje, ziet er wel grappig uit
Kun je eens een pic posten, hier of in het T610 topic? :) Ben er wel benieuwd naar namelijk.

Verwijderd

mijn ervaring is negatief met hoesjes
je krijgt er rare vlekken van op je display die je er onmogelijk uit krijgt

Verwijderd

koop gewoon een samsung E600/E7xx ... Daar zit de cameralens op de telefoon ipv erachter

Verwijderd

Ik denk dat wanneer ik een nieuwe telefoon ga kopen ik ook een hoesje erbij ga kopen.. ik heb nu allemaal krasjes op mn beeldscherm en wat andere beschadigingen met hoesje blijft hij er veel langer als nieuw uitzien.

Verwijderd

Ik heb en 6600, gebruik geen hoesje anders is het toestel nog groter. Heb voor de bescherming van het display gewoon een pda-screenprotector eropgeplakt.

Als het toestel valt dan heb je pech zonder hoesje. Moet wel zeggen dat die 6600 beter stuitert als een 8210, die viel meteen uit elkaar.

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Ik vind een hoesje echt he-le-maal niets :) Ik heb een telefoon toch ook wel voor t design en een hoesje maakt hem altijd een stuk lelijker imo. En ook nog eens een stuk dikker enzo. Ik steek hem gewoon in mn zak of leg hem op tafel en heb vrijwel nooit krassen erop, op het display zelfs nog nooit echt gehad. Oke, het is dan wel een clamshell en dat is voor het scherm wel een voordeel vind ik :Y) Bovendien is mn foon nog verzekerd ook, dus neem hem gerust (en graag ;)) mee zonder hoesje.

[ Voor 12% gewijzigd door Gully op 16-07-2004 21:37 ]

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Pagina: 1