AMD 1 gig lagere #D score dan P3 733

Pagina: 1
Acties:

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 07:28
LS

Allereerst vrolijke kerst en sorry die %$#@( shit bleef hangen, het is dus 3D ipv #D.

Allertweeds, ik heb een 1 gig Tbird op een KT7 met 256 mb en een G400MAX. Ook heb ik een P3 733 met 128 mb en een gewone G400. Nu heb ik 3d mark erop los gelaten, en scoort de P3 2850 en de AMD 2700 nogwat. De P3 draait op een P3B-F met win2k en de AMD met win ME. Geheugen op de P3B is 100mhz en bij de Kt7 133mhz. Drivers van matrox zijn de laatste certified drivers. Ik snap hier helemaal niks van. Je zou toch zeggen dat een G400max sneller is dan een gewone G400 en een 1 gigaherz AMD sneller dan een p3 733. Heeft iemand uitleg ?

Verwijderd

Probeer eens alle 2 met schone installatie met zelfde OS. :?

WEllicht dat Win ME beetje naar zijn grootje is en re-install behoeft.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:46

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Heb je bij je Athlon de Via 4-in-drivers erop geknald?

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Die paar getallen wat boeit dat nou... Als hij stabiel draait en goed veel fps haalt is het toch goed?? En al die mensen die een hogere score halen hebben vet staan te tweaken en zo min mogelijk programma's erop etc. Ik vind dat 3D Mark niet eens een goed vergelijkprogramma, want iedereen heeft wel iets anders aan zijn pc wat een ander niet heeft. (verschillende OS'en, aantal programma's erop, mb ram, etc.) Nee geef mij maar een gewone vergelijking met fps met quake 3 :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 07:28
Alles loopt stabiel, ik denk dat ik het er maar bij laat. Hooguit de win 2k bak 256mb RAM ipv 128mb geven. Ik ben trouwens helemaal niet kapot van Win ME, maar dat is weer een ander topic ;) Ik denk dat ik ME maar ga inwisselen voor 2k of 98 SE, afhankelijk van wat het beste werkt met ADSL.

Verwijderd

Op maandag 25 december 2000 11:52 schreef aXe het volgende:
Ik vind dat 3D Mark niet eens een goed vergelijkprogramma, want iedereen heeft wel iets anders aan zijn pc wat een ander niet heeft. (verschillende OS'en, aantal programma's erop, mb ram, etc.) Nee geef mij maar een gewone vergelijking met fps met quake 3 :)
Jaja en Quake 3 die gebruikt geen extra Ram en draait hetzelfde onder elk OS... :Z
Pagina: 1