Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm | EF-S 60mm f/2.8 USM Macro | EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM
[ Voor 77% gewijzigd door JT op 16-07-2004 14:55 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
MKII = Mark 2 = revisie 2 = "versie 2". Een opvolger dus met verbeteringen t.o.v. de MKInicetas schreef op 16 juli 2004 @ 14:51:
Weet iemand waarom de 150 zo'n lange naam heeft?
Ik zelf heb bijvoorbeeld een Adire Shiva Mk4. De 4e versie dus.
verschil in de 2 serie's is waar ze primair voor bedoeld zijn. de Q serie is primair bedoeld voor films, dus voor felle actiescene's ed. de ST serie is meer een "muzikale" subwoofer. werkt goed voor films, maar is primair bedoeld voor het gebruik bij muziek.nicetas schreef op 16 juli 2004 @ 14:51:
Wat is beter, de Q serie of de ST serie (Strata, Storm, enz)
welke beter is... tja dat moet je zelf bepalen. de rede dat de Quake het meest verkocht wordt is vanwege zijn prijs en prestatie en formaat. een kleine krachtige subwoofer die niet al te duur is (voor REL begrippen)
Anoniem: 41939
Joh!

Die heeft ie ook in de OP staan....
Maar als je de nieuwste Quake koopt dan kan je ff vragen of het een mk1 of 2 is, maar in principe zijn de nieuwe quake's altijd mk2 lijkt me.
QUAKE
Ultra-compact sub-bass system designed for use singly or in pairs with compact satellite loudspeaker systems and PC sound cards
En het leek me qua prijs net zo leuk om deze naast mijn nieuwe Elac vloerstaander neer te zetten. Maar ze zeggen "leuk voor bij je PC of voor bij je satellietjes".
Overdrijven ze daar niet een beetje bij Rel?
Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm | EF-S 60mm f/2.8 USM Macro | EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM
Anoniem: 41939
Ze zijn gewoon verwend daar en zien die "simpele" quake als een subje voor bij de computer.nicetas schreef op 16 juli 2004 @ 15:32:
Ja en om het helemaal verwarrend te maken staat er op www.rel.net:
QUAKE
Ultra-compact sub-bass system designed for use singly or in pairs with compact satellite loudspeaker systems and PC sound cards
En het leek me qua prijs net zo leuk om deze naast mijn nieuwe Elac vloerstaander neer te zetten. Maar ze zeggen "leuk voor bij je PC of voor bij je satellietjes".
Overdrijven ze daar niet een beetje bij Rel?
Maar ga ergens luisteren, je hebt er toch niks aan als ik zeg dat ik de quake helemaal geweldig vindt, of juist helemaal niets?
Don't be a pawn...
Ik ga zeker luisteren.Anoniem: 41939 schreef op 16 juli 2004 @ 15:35:
[...]
Ze zijn gewoon verwend daar en zien die "simpele" quake als een subje voor bij de computer.
Maar ga ergens luisteren, je hebt er toch niks aan als ik zeg dat ik de quake helemaal geweldig vindt, of juist helemaal niets?
Hee bedank voor jullie info, dat zijn net die details die je op zo'n website niet vindt.
Anoniem: 45379
Anoniem: 104397
Dat zeggen ze wel ja. Dat was ook de reden dat ik eigenlijk dat ding niet wilde beluisteren. Blij dat ik het wel heb gedaan .Anoniem: 41939 schreef op 16 juli 2004 @ 15:35:
[...]
Ze zijn gewoon verwend daar en zien die "simpele" quake als een subje voor bij de computer.
Heb em gekocht! klein kastje, groots geluid
Anoniem: 104397
Omdat het 'publiek' wat dit soort woofers wil kopen toch wel terecht komt bij de bedrijven die deze spullen verkopen.Anoniem: 45379 schreef op 16 juli 2004 @ 15:50:
waar ik me altijd aan erger is dat deze supersubwoofers nou nooit eens in folders staan die ik door de bus krijg, je moet er altijd maar zelf naar zoeken op internet. wat is dat toch.
Mensen die genoegen nemen met de al-in-one-sets (daar is niks mis mee) willen vaak niet zoveel geld uitgeven aan dit soort spullen.
Over het algemeen is de markt voor dit soort sets dus groter, waardoor het voor de aanbieders aantrekkelijker is om dat soort spullen in de folders te zetten, en niet de spullen die alleen de liefhebber wil hebben.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
kan je eens laten weten wanneer ze in de aanbieding gaan en voor welk bedrag? k mis (nou ja, je mist t pas wanneer je dr 1 hebt gehad) nog een subwoofer en vind die q150 wel een mooi ding... alleen is ie nog zo duurLemn8 schreef op 16 juli 2004 @ 15:39:
Dit is toevallig ik werk bij een professioneel audio bedrijf. En daar is gister gevraagd hoeveel de 150 moest kosten omdat die eruit gaat want er komt een mk2 voor in de plaats dus ze worden heel goedkoop weggedaan.