Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Neem geen Vodafone Live Toestel !!

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit is even een dubbelcross threadje. Ik heb deze ook geplaatst in de Grote Sony Ericksson topic deel 2:

Slecht nieuws voor Vodafone branded K700i. Vodafone schaart zich achter de muziekindustrie en heeft besloten om voortaan alle vodafone live toestellen niet te voorzien van de mogelijkheden om mp3 als ringtone te gebruiken. Dit zal dus betekenen dat voor de K700i dus geen firmware update beschikbaar gemaakt wordt. Dan maar afwachten todat iemand de k700i kan unlocken. Bij een "free"phone is een SE update service bereidt om de telefoon te flashen. Anders niet.

Bron: Vodafone om 14:00(medewerker datadiensten)

Dit zal één dezer dagen ook op de vodafone site gecommuniceerd worden.

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

ondersteunen ze realmedia dan wel?

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:49

JT

VETAK y0

Ook niet denk ik. Ik vind het gewoon een slap excuus om mensen te dwingen om polyfonisch te downloaden voor geld.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
JT schreef op 16 juli 2004 @ 14:58:
Ook niet denk ik. Ik vind het gewoon een slap excuus om mensen te dwingen om polyfonisch te downloaden voor geld.
pcies, exactly my thoughts :D

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:51
JT schreef op 16 juli 2004 @ 14:58:
Inderdaad, en ik las op een ander forum al dat veel mensen hun vodaphone toestel terugsturen omdat ze er achter komen dat dit niet werkt.

Volgens mij gaat ze dat gewoon geld/klanten kosten...

Verwijderd

En dan nog te bedenken dat je geen POLY kan downloaden via Live!, want die site is nog niet klaar!!! :(
En wat ik dan nog het ergste vind; de MP3 die Vodafone meelevert kan je ook niet gebruiken als ringtone! Sjeez...

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 15:06 ]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11 23:44

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 14:50:
Dit is even een dubbelcross threadje.
Daar houden we sowieso al niet van; zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Overigens vind ik het wel een beetje een stemmingmakend topic; niet iedereen is gebrand op die MP3 functies hoor. Niet echt een reden om geen Vodafone Live aan te schaffen.

Dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.