Toon posts:

kazaalite zorgt ineens voor 100%cpu

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik al een lange tijd kazaalite op mijn bak zonder problemen. Toen ik gisteren echter mijn computer aanzette en kazaalite begon te draaien, s[prong mijn cpu opeens op 100 procent. Ik ben geen nieuwe files gaan downloaden of iets, het gebeurde gewoon. Ik heb hem inmiddels verwijderd, adaware gebruikt en een nieuwe versie geinstalleerd maar zonder succes.
Zou het aan een norton of xp update kunnen liggen? of heeft iemand een ander idee?

Bij voorbaat dank

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-07 19:33
Ik had dit gisteren ook, m'n vriendin klaagde over een trage pc (en ze had kazaa gebruikt). Dus ik kroop er even achter en merkte idd echt dat het super traag was...

Dus ctrl+del en jahoor 99% bij een SVCHOST.EXE Deze heb ik eruit gesmeten en toen was het probleem over. Nou weet ik niet helemaal zeker of het aan kazaa lag, maar misschien heb je er wat aan.

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Verwijderd

Peppio schreef op 16 juli 2004 @ 16:44:

Dus ctrl+del en jahoor 99% bij een SVCHOST.EXE Deze heb ik eruit gesmeten en toen was het probleem over.
LOL, Je hebt dat bestand toch niet serieus verwijdert?

Edit: Wat jammer... met uitsmijten dacht ik verwijderen en dat had ik wel interessant gevonden. >:)

@expecho: Ik dacht dat je elk proces dat niet ''actief'' was kon verwijderen?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 16:52 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 16:47:
[...]

uit zijn taskmanager gesmeten }:O

• Expecho
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 16:47:
[...]

Laat ik nou het vage vermoeden hebben dat 'ie alleen het process gekilled heeft en niet het bestand verwijderd (denk ook niet dat windows jou dat laat doen :9 )

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik krijg hem hier niet eens gekilled, ik vraag me ook af of ik dit wil. :+

Ik neem aan dat je al een reboot hebt gedaan? Dan: Doe eens een virusscan met een up-to-date virusscanner, nu ben ik niet echt fan van Norton aangezien daar toch veel problemen van komen. :P

🌞🍃

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-07 19:33
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 16:48:
[...]

uit zijn taskmanager gesmeten }:O
Juist!! ;)

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit gaat helemaal nergens meer over; de reacties van de mensen hier vallen mij wel een beetje tegen :/

De Topicstarter kan beter eens gaan scannen op Spy en Malware; met bijvoorbeeld deze guide [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.