Toon posts:

SONY VAIO - schroeven

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

Vraag me niet hoe, maar het is wel gebeurt. Ik ben een aantal schroeven kwijt ;( van een 2-tal SONY VAIO laptops. De modellen zijn PCG-Z1RSP en PCG-Z600LEK.

Mijn vraag aan jullie mede Tweakers is of jullie een adres weten anders dan Sony zelf waar je schroeven voor deze laptops kan halen/bestellen.

De schroeven die ik mis van de PCG-Z1RSP zijn een 2-tal die de HD vasthouden en 1 voor de buitenkant (ondersteboven met de touchpad naar je toe degene die het dichtst bij de dvd/cdrw speler zit). Voor de PCG-Z600LEK ben ik alle (!!! 8)7 ) schroeven kwijt die het toetsenbord vasthouden.

Graag hulp bij mijn zoektocht naar de verloren schroeven.

Cheers
Wijs2

p.s. Ik kan wel zeggen dat IK ze niet kwijt ben geraakt, maar wie gelooft dat nou!!! O-)

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-01 13:45
Ik heb zelf ook eens de Z600LEK open gehad, maar volgens mij zijn het gewone schroefjes toch? Het zijn hier iniedergeval niet van die rare torx dingen :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat klopt gedeeltelijk. Het zijn idd geen torx-schroeven maar wel metrische schroeven met een meeting die op inches is gebasseerd en niet op mm zoals normaal. (zo is mij verteld)

Erg lastig dus allemaal. Degene die meer weet over waar ik ze kan halen/bestellen/kopen graag een reply posten

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:27

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Wat rekent sony voor dit soort grappen?

En anders kan je vast wel terecht bij Conrad ofzo? www.conrad.nl zou het kunnen hebben. Zou ze wel even mailen. En anders Radio Centrum in Utrecht. (google ff)

ping 127.212.23.124

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor de url en tip! Kzal ze eens bellen/mailen/bezoeken.