Toon posts:

[XP] Meld direct weer af

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds enkele dagen een probleem met mijn computer met Windows XP Professional.

Als ik een van de 3 accounts wil aanmelden krijg ik netjes: Uw persoonlijke instellingen worden geladen... in beeld, maar ik krijg dan heel snel m'n wallpaper in beeld en ik krijg weer: U wordt afgemeld...

Nu werd ik vanochtend gebeld door een kennis en die had precies hetzelfde probleem en die vroeg of ik het wist.

Ik heb iets gehoord over een foute keyfile ofzo na Ad-aware maar een zoek op die termen heeft niks opgeleverd.

Ik heb bij F8 alle optie's geprobeerd, gast account wil 'ie ook niet aanmelden en administrator ook niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 13:53 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik kom deze topics tegen:
[rml][ xp] Meld na aanmelden meteen weer af[/rml]
Win XP Pro SP1; aanmelden lukt niet meer

Staat daar misschien je oplossing in? :)

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kom ik in godsnaam in die recovery console? Ik heb XP SP1 geinstalleerd en ik heb ook een XP SP1 slipstream CD maar ik snap d'r niks van

Verwijderd

start hij in safe mode wel op?

heb je je pagefile op een andere schijf gezet?
als hij nml die drive niet kan benaderen op dat moment, dan krijg je hetzelfde effect.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 14:11:
start hij in safe mode wel op?

heb je je pagefile op een andere schijf gezet?
als hij nml die drive niet kan benaderen op dat moment, dan krijg je hetzelfde effect.
Of ik in Safe mode wel kan aanmelden? Nee

Pagefile's...dat zijn toch die dingen als je ram vol zit ofzo (sorry ben er niet zo bedreven in hoor) die staan allemaal standaard dan

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 14:08:
Hoe kom ik in godsnaam in die recovery console? Ik heb XP SP1 geinstalleerd en ik heb ook een XP SP1 slipstream CD maar ik snap d'r niks van
Op GoT is het de bedoeling dat je zelf eerst even op zoek gaat naar de oplossing voor je vraag - hoe je in de recovery console komt zou heel gemakkelijk te vinden moeten zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 16 juli 2004 @ 14:27:
[...]

Op GoT is het de bedoeling dat je zelf eerst even op zoek gaat naar de oplossing voor je vraag - hoe je in de recovery console komt zou heel gemakkelijk te vinden moeten zijn :)
mmm ik moet dus eerst 6 boot floppy's gaan maken :r

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:42
@TS:

Subtiele hint: setup CD in je PC proppen. Op laten starten van CD en tijdens begin installatie op F2 rammen...

Maar verder tegen niemand vertellen hoor...... O-)

Verwijderd

Topicstarter
nextware schreef op 16 juli 2004 @ 14:43:
@TS:

Subtiele hint: setup CD in je PC proppen. Op laten starten van CD en tijdens begin installatie op F2 rammen...

Maar verder tegen niemand vertellen hoor...... O-)
heb ook nooit die flop gemaakt, doe ik dus ook maar ff 8)

• Lemn8
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-05-2024

Lemn8

Motomonsters

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 14:45:
[...]

heb ook nooit die flop gemaakt, doe ik dus ook maar ff 8)
Misschien niet relevant maar de nieuwe beta van sp2 doet hetzelfde als je geen officiele versie van xp hebt

Don't be a pawn...

Pagina: 1