Hallo,
Ik heb een probleem met internet explorer.
Als ik op een site inlog, dan word ik doorgestuurd naar een pagina waar frames op staan. Ik zie dat internet explorer deze pagina opbouwt, maar binnen een halve seconde word ik doorgestuurd naar een lege witte pagina.
De broncode van de site is:
Oftewel, het lijkt er sterk op, dat internet explorer het stukje met <noframes></noframes> weer geeft.
Andere sites met frames, zoals www.kindertent.com werken wel gewoon.
Het ligt niet aan de website aangezien het op andere werkstationnen wel goed werkt.
Ik heb een probleem met internet explorer.
Als ik op een site inlog, dan word ik doorgestuurd naar een pagina waar frames op staan. Ik zie dat internet explorer deze pagina opbouwt, maar binnen een halve seconde word ik doorgestuurd naar een lege witte pagina.
De broncode van de site is:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <html> <head> <title>*************</title> </head> <frameset cols="*,965,*" frameborder="NO" border="0" framespacing="0"> <frame name="fLeft" scrolling="NO" noresize src="fFillLeft.html"> <frame name="fCenter" scrolling="NO" noresize src="fCenter.asp"> <frame name="fRight" scrolling="NO" noresize src="fFillRight.html"> </frameset> <noframes><body bgcolor="#FFFFFF"> </body></noframes> </html> |
Oftewel, het lijkt er sterk op, dat internet explorer het stukje met <noframes></noframes> weer geeft.
Andere sites met frames, zoals www.kindertent.com werken wel gewoon.
Het ligt niet aan de website aangezien het op andere werkstationnen wel goed werkt.