Licentieproblemen Herinstallatie 2003 standaard/enterprise

Pagina: 1
Acties:

• Compusmurf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-08-2024
Ik heb dus via school een msdn licentie voor aangeschaft voor Windows 2003 server. Doordat het netwerk opnieuw werd ingericht word de server opnieuw geinstalleerd. Ik dacht makkie ff alles goed backuppen en ff de installatie erop. Was het maar zo makkelijk want dan was ik nu zo'n beetje klaar geweest. Maar als ik dezelfde licentie gebruik als voorheen dan komt deze met een foutmelding dat ik geen juiste licentie heb. Heel vaag want de combinatie van cd-licentie heb ik de vorige keer ook gebruikt.

Het enige wat veranderd was aan de configuratie van de server is 1 extra netwerk kaartje. Ik dacht dit kan het probleem niet zijn. Dus ik ff vmware trial gedownload en geinstalleerd. De installatie ging netjes goed. En ook de licentie werkt in bijde gevallen, dus onder standaard en enterprise.

Dus nog maar verder gezocht. Omdat er misschien iets is weggeschreven door MS op de schijf word de code geblokkeerd. Dus PM ff gebruikt en de hele schijf ontdaan van zijn gegevens. Nog steeds hetzelfde probleem.

Heeft er iemand ervaringen met dit soort problemen. Ik heb dit nog nooit eerder gezien.

En ja ik heb de search gebruikt en google bood helaas ook geen uitkomst.

Ook MS kon mij niet verder helpen omdat ik op het moment de msdn ID van de school niet bij de hand heb.

http://Compusmurf.xs4all.nl

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke melding krijg je exact ? :)

• Compusmurf
elevator schreef op 16 juli 2004 @ 13:30:
Welke melding krijg je exact ? :)
Dat mijn licentie niet juist is. Dezelfde als je bv een code invoerd die niet bestaat of dat je een typfout maakt.

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-04 15:30

RammY

Dát!

Heb zelfs wel es meegemaakt dat Windows automatisch afsluit na zoveel tijd :/ ook door licentie probleem.
En de trick van XP met het backuppen van de activering dan? werkt dat?

Deze advertentieplaats is te huur!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Staat de datum/tijd goed op die PC?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Compusmurf
Alles staat goed ingesteld. Ik heb het nu opgelost door windows xp te installeren en vanuit winxp de instal te starten en dit werkte. Vraag me niet hoe maar het werkt.

Wij danken u voor de hulp

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Compusmurf schreef op 17 juli 2004 @ 13:57:
Alles staat goed ingesteld. Ik heb het nu opgelost door windows xp te installeren en vanuit winxp de instal te starten en dit werkte. Vraag me niet hoe maar het werkt.

Wij danken u voor de hulp
msdn versies zijn sowieso beperkt tot 10 ingaande verbindingen, dus je zult er op een professioneel netwerk niks aan hebben.

maar dat terzijde

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1