Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

SMS inbox tergend langzaam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen.

De laatste tijd heb ik een irriterend probleempje.
Mijn SMS inbox is namelijk verschrikkelijk traag, het duurt enkele minuten om de smsjes in mijn inbox te kunnen lezen.
Dit probleem kreeg ik na bijna 2 jaar gebruik van mijn LG telefoon.
Nou ben ik sinds een paar dagen in het bezit van een siemens cx65 maar het probleem blijft.
Zou het kunnen dat mijn simkaart dan op een of andere manier defect is, terwijl deze op het sms probleem na prima werkt?

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:51
Hoeveel smsjes staan er in?

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Verwijderd

Topicstarter
16 ofzo dus dat is het probleem niet.
mijn lg sloeg voornamelijk alle smsje op in het telefoon geheugen.

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:00
Sommige telefoons, waaronder mijn oude Nokia 6510, kunnen niet tegen een hele volle inbox. Zodra ik over de 80 smsjes kwam duurde het echt ontzettend lang, laat staan bij 140 :)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:36
Dat wilde ik ook net antwoorden,

het kan zijn dat je inbox aardig vol staat. Ik had hetzelfde probleem met mijn Nokia 7210.

Slaat de telefoon bij jou alles op je simkaart op?
Zo niet, dan kan het best zijn dat je simkaart niet goed meer werkt.
Deze conclusie trek ik uit het feit dat het probleem zich voor blijft doen bij je nieuwe telefoon.

Verwijderd

Ik had een nokia gsm met een 1jaar oude sim-kaart, hij begon ook altijd maar trager en trager te worden bij inbox lezen enzo.

Toen ben ik overgeschakeld naar een andere provider, ik kreeg een nieuwe sim-kaart, nog altijd zelfde gsm, en nu vliegt hij weer. Ook al staan er 20berichten in, hij gaat super snel

Dus volgens mij slijt een sim-kaart gewoon....
Pagina: 1