Toon posts:

[XP] Slaapstand door een snelkoppeling*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo weet iemand hoe ik een snelkoppeling van de slaapstand kan maken ?
hoor het wel vast bedankt

• MJV
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:45

MJV

Met Tweak UI/Tweak XP.

Verwijderd

Topicstarter
Okie bedankt

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Je kan ook instellen bij power management dat je "When I press the powerbottum: Hibernate" (Maar dan in NL). Ik neem aan dat ze hibernate, slaapstand noemen in NL windows.

4015Wp west (Dordrecht)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

lijppio,

Nog even welkom op GoT - omdat je topicstart eigenlijk absoluut niet voldoen aan wat we graag zien in een topic vertel ik even wat we van je verwachten:
  • Kies een goede topic titel uit waarin je vraag / probleem kort omschrijft. Let hier bij ook op dat je OS in de topic titel staat. Over 'Slaapstand' op zich zijn natuurlijk veel vragen - dus probeer wat specifieker te zijn :)
  • Vertel je vraag of probleem en geef daarbij zo veel mogelijk relevante informatie. Een regelige topic starts zijn nooit goed :)
  • Geef aan wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt om je probleem op te lossen - waar heb je bv. al op gezocht en wat heb je al geprobeerd? :)
Zoals je kan zien aal BalusC's link komt deze vraag redelijk vaak voor - ik vermoed dan ook dat je daar wel een antwoord in gaat vinden - maar laat hier eventjes weten welke oplossing voor jou werkt :)
Pagina: 1