Maxtor RMA procedure stopzetten, hoe?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30
Ik heb gisteren een RMA procedure opgestart op de maxtor website, omdat m'n garantie een week verlopen was via de winkel waar dat ik de schijf gekocht had (zeiden ze aan de telefoon)...

Vandaag krijg ik een mailtje, dat ik tóch naar de winkel mag komen met m'n schijf, en dat ze een uitzondering kunnen maken...

Ik zoek dus nu een manier om deze RMA procedure bij Maxtor stop te zetten, maar ik vind nergens een email adres daarvoor! Bellen is geen optie, ik kan niet internationaal bellen (nieuwe centrale hier, en de verantwoordelijke ervan weet er echt niets van ;( )

Heeft er iemand een email van Maxtor? Misschien iemand die bij een groothandel werkt ofzo?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

na een aantal weken verloopt je RMA aanvrag sowieso.
issie niet opgestuurd, dan vervalt de aanvraag, en kan je later weer opnieuw aanvragen indien nodig.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 13:45

FastBunny

Give it the Works !

Print de formulieren uit en ga naar de winkel en lever die in ;) Ze zullen hem waarschijnlijk ook naar maxtor opsturen namelijk ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Even ergens anders bellen? Anders kun je even op Maxtor's supportsite de online formulier invullen: http://www.maxtor.com/por...t%20Us/Customer%20Support :)

Maar waarom RMA stopzetten? Is er zoveel haast bij het krijgen van een vervangende schijf?

edit:
Oh, je hebt de schijf nog niet verstuurd begrijp ik :? 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door BalusC op 16-07-2004 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 17:59
https://maxtor.custhelp.c...r.cfg/php/enduser/ask.php

Misschien via de bovenstaande link..

[edit]
En BalusC is weer sneller zoals gewoonlijk :)

[ Voor 22% gewijzigd door Krypt op 16-07-2004 11:10 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30
RMA stopzetten omdat ik nu via de winkel m'n schijf kan laten vervangen... Dus nog onder garantie, dus niets betalen ...

En ik had die "advance" RMA procedure (met credit card nummer) genomen, dus dat Maxtor éérst een vervangschijf stuurt, en ik daarna pas de defecte schijf moet opsturen...)

Ik ben daarnet dan maar ff naar die centrale gestapt, en mezelf dan maar "international calling rights" gegeven ... heb dus naar Maxtor gebeld, en 't is in orde :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Pagina: 1