Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:34

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Dit is het apparaatje:

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/souvereyns/mp3.jpg

Review

Het is dus een kloon van de iRiver iFP-390T..

Hij zou identiek moeten zijn aan de originele iRiver iFP-390T,
maar dit kan ik pas bevestigen als ik hem binnen heb :)

Speler wordt verkocht via een inkoopactie, maar misschien zijn er al mensen die hem bezitten en hun ervaringen willen delen :)

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/souvereyns/iFP-390T/speler_3d.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door PnD op 16-07-2004 10:19 ]

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

behalve bij de IA, issie ook te koop op http://www.njoy-it.com (kwam toevallig op de website via een ander topic)
Daar was hij 139.50 (voordat de organisator van de IA klaar was met zn examens -- ja, ik heb de IA gevolgd, maar ivm de levertijd, heb ik niet meegedaan), even later was hij 159.50 en nu is hij 149 euro.
Overigens bleek al in de IA dat hij niet identiek is aan de orignele iriver, aangezien hij niet firmware upgradable is...

• Thierryziezo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ziet er wel een nice toestelletje uit voor z'n prijs. Als hij écht over alle functies beschikt als de gelijke iRiver is het imo wel een koopje. Al betrouw ik de garantie niet...

Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse

Verwijderd

Lijkt mij een heel leuk spelertje, bij de specs staat, ondersteuning firmware upgrade, betekend dit dat je em wel kan upgraden?

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Nee bleek niet te kunnen, zie het forum op inkoopacties.net voor meer info.

Koekie?

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Ik heb er maar vanaf gezien toen mijn moeder mijn ibead terugvond.. ben nu opzoek naar de ideale hdd player :)

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
PnD schreef op 30 augustus 2004 @ 12:21:
Ik heb er maar vanaf gezien toen mijn moeder mijn ibead terugvond.. ben nu opzoek naar de ideale hdd player :)
Ipod/Ipod mini :)

• BIM
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-11 14:23

BIM

Nothing interesting

Ik heb m net een weekje, maar vindt hem erg tegenvallen.
1. stickje zit er scheef op.
2. extreme ruis. (vooral tussen de nummers.
3. reageert langzaam (naar volgende nummer bijv.)
4. loopt snel vast.

Kijk maar op het forum van inkoopactie.net voor alle problemen.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33
Zucht... Als je dan al op offtopic reacties ingaat, doe dat dan op zijn minst met argumenten...

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Mijn broertje heeft dat ding ook gekocht, maar het viel hem zwaar tegen! (had eerst de echt iFP-390T) Net wat BIM zegt; zeer veel ruis, sloom, niet netjes afgewerkt, en navi knop is nu al stuk!

niet echt een aanrader dus!

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

• BIM
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-11 14:23

BIM

Nothing interesting

Oh, dus de knop is ook nog zo stuk.
Dat wordt dus een dure niet handige usb stick.

Er gaat de laatste tijd wel teveel fout bij die inkoopacties zeg....

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:33

Piggen

Lekker bakkie

Vreemd, wat ze zeiden dat deze uit dezelfde fabriek komt als de iRiver. Dus hij zou even goed moeten klinken, even degelijk zijn enz.

Verwijderd

Zouden de mp3 spelers (kloon iriver) van inkoopactie dezelfde toestelletjes (kloon iriver) zijn als die van andere shops zoals njoy-it.com (qua kwaliteit) ?, het lijkt mij dat die gast die de inkoopactie heeft geregeld een beetje ge...... is, het kan dus zo zijn dat "dezelfde kloon iriver" mp3-speler ergens anders wel goed is. Daarom graag reactie waar (degene die em heeft gekocht) em vandaan heeft.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2004 16:58 ]

Verwijderd

heb het forum (inkoopactie.net) ook al doorgespit, klonk allemaal niet erg betrouwbaar. Iemand die een kennis heeft in China en die kennis heeft weer een kennis die de spelertjes kon leveren. Verder staat er idd dat ze identiek zouden moeten zijn aan de iriver ,NOT!. 100 euro voor mp3 spelertje is niet veel maar als ze het niet doen gooi je 100 euro weg dat is toch wel veel geld :P. Maar ben dus wel benieuwd naar de kwaliteit van dezelfde speler die op b.v. njoy-it.com wordt aangeboden, iemand ervaring ermee?

Verwijderd

schopjuh

Verwijderd

Ze staan nu weer als animocheck op inkoopacties.net (voor €.95,-- + verzendkosten)
Ze komen uit Duitsland, zie www.mrs-mp3-players.de (€.99,-- en ook een 512MB voor €.149,-- , + verzendkosten).
Daar in Duitsland geven ze 2 jaar garantie. Voor die 4 euro meer zou ik hem liever daar kopen

Verwijderd

Ik ben blij dat ik er vanaf heb gezien om dat ding te kopen :|

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
ik ook :)
Pagina: 1