Hey mensen,
Ik heb het volgende probleem.
Ik Heb een database connectie en vraag in mn code daar alle resultaten van een klant te geven. De klant selecteer je door op een andere pagina aan te geven van wie je de resultaten wilt zien.
Nu heb ik de volgende code:
Het probleem is dat ie maar max 2 resultaten weer geeft.
Heb al veel gezocht maar kan het probleem niet vinden.
Wie weet waar het fout gaat.
Bettings
Ik heb het volgende probleem.
Ik Heb een database connectie en vraag in mn code daar alle resultaten van een klant te geven. De klant selecteer je door op een andere pagina aan te geven van wie je de resultaten wilt zien.
Nu heb ik de volgende code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| $klwk = "SELECT * FROM klantwk WHERE klant = '$klant'"; $res = mysql_query ($klwk); $row = mysql_fetch_array($res); //blabla blabla if ("$row[ma]" == "" && "$row[di]" == "" && "$row[wo]" == "" && "$row[do]" == "" ) { echo "<table border=\"1\"><tr><td width=\"500\">Geen data geselecteerd! <br><a href=\"communicatie.php\">Terug</a></td></tr></table>"; } else { while ($row = mysql_fetch_object($res)) { echo "<table border=\"1\"> <tr> <td width=\"100\"></td> <td width=\"75\">$row->wk</td> <td width=\"75\">$row->ma</td> <td width=\"75\">$row->di</td> <td width=\"75\">$row->wo</td> <td width=\"75\">$row->do</td> </tr> </table>"; } echo "<br><br><a href=\"communicatie.php\">Terug</a>"; } ?> |
Het probleem is dat ie maar max 2 resultaten weer geeft.
Heb al veel gezocht maar kan het probleem niet vinden.
Wie weet waar het fout gaat.
Bettings