"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
aino late reactie, maar had ff geen tijd.
@Magic: ik heb het tooltje geinstalleerd, maar dat houd in dat eerst alle installatiebestanden op de PPC moeten staan. Hoe doe ik dat dan met zoiets als TomTom?
@Magic: ik heb het tooltje geinstalleerd, maar dat houd in dat eerst alle installatiebestanden op de PPC moeten staan. Hoe doe ik dat dan met zoiets als TomTom?
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
^^^major kick^^^
Je kunt in het programma aangeven dat hij standaard met de .cab bestanden geassocieerd moet worden. als je dat doet, dan opent het programma vanzelf zodra je een installatie doet.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Het is overigens niet aan te raden om Tomtom op een geheugenkaartje te installeren omdat het daardoor erg traag wordt.
wat je het beste kunt doen is het programma in je geheugen te zetten (ik gebruik de filestore ruimte, dan doet ie het nog als de batterij helemaal leeg is geweest)
en de kaarten op je SD kaartje, dan is ie snel genoeg (geen snelheidsverschil)
en de kaarten op je SD kaartje, dan is ie snel genoeg (geen snelheidsverschil)
Pagina: 1