Rollercoaster Tycoon 2 cheat + code

Pagina: 1
Acties:
  • 2.375 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Ik heb RC 2 weer eens uit de kast getrokken en ik kan me herrineren dat er een cheat / code was zodat je onbeperkt geld had of geld kon ontvangen. Misschien ben ik in de war met een ander spel, maar wilde het hier toch ff vragen. Heb op internet wel gekeken. Heleboel cheats maar niet die ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dan zal je een trainer moeten gebruiken want de hele RCT-serie kent geen cheats om extra geld te krijgen. Wel kan je de namen van de gasten veranderen in speciale namen zodat ze iets geks gaan doen zoals naar je zwaaien, altijd eerste worden bij het karten, extra geld uitgeven en altijd blij zijn.

http://www.xcheater.com/ShowCheats.aspx?cat=pc&gid=3485

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Fox
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-06 12:19
ik heb wel eens gehoord dat je de naam van je park kon veranderen in 't een of ander, dat schijnt te werken. Maar wat weer ik eigenlijk neit :)
RC2 is laaaang geleden ;)

"Man fears the darkness, and so he scrapes away at the edges of it with fire." - Rei Ayanami

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blckbrd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-04 07:57
Da Fox schreef op 16 juli 2004 @ 00:37:
ik heb wel eens gehoord dat je de naam van je park kon veranderen in 't een of ander, dat schijnt te werken. Maar wat weer ik eigenlijk neit :)
RC2 is laaaang geleden ;)
Ja klopt heb ik ook van gehoord maar ik heb het volgens mij met trainers gedaan, omdat hier geen enkele cheat werkte met namen van bezoekers veranderen etc :'( .

Je zou ook eens op * Helaas bevat deze site ook minder gewenste dingen * kunnen kijken. Daar stonden toen een aantal trainers.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 16-07-2004 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blckbrd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-04 07:57
Sorry Terr even niet op gelet. |:(

[ Voor 5% gewijzigd door blckbrd op 17-07-2004 01:10 ]