Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[mp3] DUEX XP MP 304 Werkt niet meer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Eerst en vooral: sorry moest mijn prefix van mijn topic enzovoort niet goed zijn. (mijn eerste topic hier ;-o )

Het zit dus zo, ik heb 1,5 jaar geleden bij www.mp3spelers.nl een duex xp MP 3044 128 mb gekocht. Na een 8-tal maanden werkte het toestel plots nog maar half. Als ik opstartte zei hij 'no files found' terwijl er zeker mp3's op stonden en als ik aansloot op pc kreeg ik maar heel traag of geen verbinding met machientje en files/toevoegen verwijderen ging ook ENORM traag en meestal zelfs niet.

Toen heb ik mijn machientje teruggestuurd naar mp3spelers.nl (met batterij erin :() en heb mijn machientje met een andere (bijna geheel gekrastte!!!) achterkant teruggestuurd gekregen en ZONDER batterij. Nuja, het werkte weer dus ik was toch blij. Daarna... ik zette er is een paar liedjes op en ik had weer hetzelfde probleem als ervoor... ik was pissed en smeet de mp3 in mijn kast.

Een paar weken later had mijn zus mp3 speler nodig en ik zei: "hier is hij, maar hij werkt denk ik wel niet meer. :(" en toen sloot ze het aan op haar pc en als bij wonder werkte het perfect. 2 dagen later zette ze nog wat mp3tjes en wma's op de mp3 en toen begon het toestel weer te flippen. Sindsdien werkt het toestel helemaal niet meer. Batterij volledig opgeladen, maar er gebeurt niets als ik hem opstart... dus hij blijft gewoon uit. Ook als ik hem met of zonder batterij met de computer aansluit, gebeurt er niets. (heb al verschillende computers geprobeerd)

Het toestel is inmiddels buiten garantie. :cry: Hebben jullie een idee wat ik nog kan doen of waar het aan kan liggen?

Alvast heel erg bedankt,

Erik

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

ik heb hier zown MamboX geval liggen, 256 mb, was iets van 150 euro jaartje geleden, heeft egt vaak kuren, soms zegtie idd ook gwoon dat er totaal geen files opstaan, bestanden van school ed vertrouw ik al helemaal niet meer toe aan het apparaatje, ik heb hem al 2x opgestuurd, krijg hem ook wel werkend terug, maar het blijft gewoon aanmoddere met het ding :(

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.