Omdat ik binnenkort naar Campzone ga heb ik het besluit genomen om een nieuwe UPS te kopen met het oog vooral op eventuele bliksemaanslagen. Nu ben ik al een tijdje aan het zoeken. Ik heb deze besteld iig:
APC Back-UPS BK500EI
Op de website van APC staat het volgende:
Beschermt dit nou WEL..of NIET tegen bliksem? Als ik op GoT zoek zegt de ene dat het wel beschermt..maar daar tegenover staan ook reacties van mensen die beweren er ervaring mee te hebben (en dat de apparatuur dus ook stuk was). Eén iemand beweert zelfs dat de inhoud van de accu's tegen het plafond zat..maarja.. Maar als het niet zou werken zou er toch ook geen verzekering bijkomen? En zeker geen een van 100k
Duidelijkheid graag
APC Back-UPS BK500EI
Op de website van APC staat het volgende:
Bij deze UPS komt ook een verzekering van 100.000 euro. Staat iig op de doos (had hiervoor de 350..maar die was me niet krachtig genoeg).Power conditioning
Protects connected loads from surges, spikes, lightning, and other power disturbances.
Beschermt dit nou WEL..of NIET tegen bliksem? Als ik op GoT zoek zegt de ene dat het wel beschermt..maar daar tegenover staan ook reacties van mensen die beweren er ervaring mee te hebben (en dat de apparatuur dus ook stuk was). Eén iemand beweert zelfs dat de inhoud van de accu's tegen het plafond zat..maarja.. Maar als het niet zou werken zou er toch ook geen verzekering bijkomen? En zeker geen een van 100k
Duidelijkheid graag
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc