Goedkope lamp of toch de dure

Pagina: 1
Acties:

• Tjikoschutte
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-03 09:00
Hey ik kan misschien goedkoop een beamer van iemand overkopen, ik krijg er zelfs 2 lampen bij, maar er werd gemeld aan mij dat ik er lampen bij kreeg. En ik kon kiezen of 2 x 150 watt deze hebben minder lumen maar zijn goedkoper te koop.
Of 2 x 575 hebben meer lumen en deze zijn erg prijzig.

Het is niet dezelfde fitting dus ik kan niet achteraf het veranderen.
Wat to do?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-08 09:28

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Niet om het één of ander.... maar als je een beamer kan overkopen.... dan zit die fitting er toch al in en heb je toch sowiezo al niet de keuze tussen verschillende lampen als het om de fitting gaat? Of zie ik iets helemaal verkeerd?

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:46

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

bovendien bepaald de lamp nou zo ongeveer de kwaliteit van het beeld en dat is neem ik toch aan wat je goed wilt hebben. Ik zou zelf dan voor de betere lampen gaan. Sowieso heb je met twee van die dingen al aardig wat branduren gekregen en kan je er aardig tegenaan.

Verwijderd

superduper schreef op 15 juli 2004 @ 22:40:
bovendien bepaald de lamp nou zo ongeveer de kwaliteit van het beeld en dat is neem ik toch aan wat je goed wilt hebben. Ik zou zelf dan voor de betere lampen gaan. Sowieso heb je met twee van die dingen al aardig wat branduren gekregen en kan je er aardig tegenaan.
Helemaal mee eens. De lamp is erg belangrijk bij een beamer en daardoor zou ik daar ook niet op bezuinigen. ;)

• Verdicampo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:35
Ik vind je een beetje vaag posten, TS. Het lijkt me dat je ook een té hoog wattage en dus lumen in je projector kan gooien, of heb ik dat mis?

Verwijderd

jaaa, let wel op de verkrijgbaarheid van zo'n lamp en een beetje op de prijs want soms kan je er moeilijk aan komen :( !!
Pagina: 1